Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelvacchi slutar???
You need to log in to create posts and topics.

Ja, Jan Ullrich hade ett antal olika lösningar på sina luftrörsproblem.
Det blev OS-guld 2000.

Gary Flemming... Kollade lite nogrannare på inlägget och inser att jag gjorde bort mig - men min poäng kvarstår 🙂

en sak jag funderat på om man går tbx till dom som åkt dit för cera: hur går det till rent praktiskt att dopa sig? vem talar om att sprillans nya cera är mycket bättre än vanligt gammaldags epo? var får jag tag i det? vem ger råd om när och hur mycket jag

På www finns allt!
Sök och du skall finna!

Chrille: När jag gick i skolan hade ingen astma, men däremot fanns det en hel del som höll i räcket och flåste efter orientering. Tog för givet att de bara hade tagit ut sig ordentligt. 24 timmars vila brukade räcka 😉

Va!! ingen astma,,,,,hur gammal är du? en annan är uppväxt på 70talet. Med rejält igenmurade friskluftintag o heltäckningsmattor, Dom rökiga bilturerna ska vi inte tala om(t-)

Jag använder ett vanligt vallningsjärn till Cera... 😉

som dig Chrille, men i en skitigare miljö 😉

Silva> På min nivå så tror jag att det hade gått att få dispens för kortison preparaten jag använde, för nått av dom så hade det även räckt att visa upp ett intyg från läkare i efterhand.

Om man vunnit SM-Guld, borde man väl ha koll på vilka preparat som är okej och inte okej att använda? Hoppas verkligen att ALLA svenska mästare körde rena!!!