Quote from Mats Andersson on 17 October 2008, 18:33>Med tanke på vad Vacchi har betalt så kan han gråta hela vägen till banken.
Du e bra rolig du. Eller nåt...
>Med tanke på vad Vacchi har betalt så kan han gråta hela vägen till banken.
Du e bra rolig du. Eller nåt...
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 19:07Du e bra du. Eller nåt...
Du e bra du. Eller nåt...
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2008, 19:08Härligt med lite äkta jantelag!
Härligt med lite äkta jantelag!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 19:151. Du skall inte tro att du är något.
2. Du skall inte tro att du är lika god som vi.
3. Du skall inte tro att du är klokare än vi.
4. Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.
5. Du skall inte tro att du vet mer än vi.
6. Du skall inte tro at
1. Du skall inte tro att du är något.
2. Du skall inte tro att du är lika god som vi.
3. Du skall inte tro att du är klokare än vi.
4. Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.
5. Du skall inte tro att du vet mer än vi.
6. Du skall inte tro at
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 22:37Mycket bra skrivet av Roberto! Trots att han är en toppenbra kommentator så hoppas jag nu att han fullföljer det som han funderar på. Nämligen i en form av protest att sluta kommentera proffscykling. Vi måste alla visa vår avsky mot dopingen och fusket.
Mycket bra skrivet av Roberto! Trots att han är en toppenbra kommentator så hoppas jag nu att han fullföljer det som han funderar på. Nämligen i en form av protest att sluta kommentera proffscykling. Vi måste alla visa vår avsky mot dopingen och fusket.
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 22:39Då får han sluta kommentera all idrott om det skall vara en protest mot doping.
Då får han sluta kommentera all idrott om det skall vara en protest mot doping.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 19:41Mats K... Eftersom vi inte haft några svenska dopingskandaler inom cykel så borde det väl knappast göra nån skillnad om en svensk kommentator hade slutat.. -funderar lite-
Mats K... Eftersom vi inte haft några svenska dopingskandaler inom cykel så borde det väl knappast göra nån skillnad om en svensk kommentator hade slutat.. -funderar lite-
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 19:44Ahh, visst har vi haft dopingfall inom svensk cykel och det är lika skandalöst varje gång, fast vi har dopingfall inom de flesta andra idrotter också, ifall de testar....
Ahh, visst har vi haft dopingfall inom svensk cykel och det är lika skandalöst varje gång, fast vi har dopingfall inom de flesta andra idrotter också, ifall de testar....
Quote from ellen olsson on 20 October 2008, 20:21Inga dopingskandaler inom svensk cykel? Hmmm...
Inga dopingskandaler inom svensk idrott? Hmmm Hmmm...
Inga dopingskandaler inom svensk cykel? Hmmm...
Inga dopingskandaler inom svensk idrott? Hmmm Hmmm...
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 20:56Jag menar de stora cyklisterna senaste åren, ingen som gjort nån skandal vad jag kan minnas. Vem pratar vi om?
Jag menar de stora cyklisterna senaste åren, ingen som gjort nån skandal vad jag kan minnas. Vem pratar vi om?