Quote from ellen olsson on 20 October 2008, 20:59Räknas Nicklas Axelsson?
Räknas Nicklas Axelsson?
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:09Han väger väl inte mer än sjuttio kilo?
Han väger väl inte mer än sjuttio kilo?
Quote from ellen olsson on 20 October 2008, 21:10Räknas han inte då? Då blir det inte många dopingfall inom cyklingen...
Räknas han inte då? Då blir det inte många dopingfall inom cyklingen...
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:13Vi pratar om stora cyklister...
Vi pratar om stora cyklister...
Quote from ellen olsson on 20 October 2008, 21:15Tja, Bäckstedt har ju inte åkt dit iallafall. Klarar han storleksnormen då?
Tja, Bäckstedt har ju inte åkt dit iallafall. Klarar han storleksnormen då?
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2008, 21:36Vad väger Thysell?
Vad väger Thysell?
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:39Han väger mer än sjuttio, fast han deffade.
Han väger mer än sjuttio, fast han deffade.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 22:19Jag har ändrat mig, att han skulle sluta kommentera vore dumheter. 😉 Hårdare straff och minst lika hårda kontroller som nu borde räcka. 5 eller 6 år mitt förslag. Plus en riktigt saftig bötessumma i relation till lön. Även stallen som har fuskare bör dr
Jag har ändrat mig, att han skulle sluta kommentera vore dumheter. 😉 Hårdare straff och minst lika hårda kontroller som nu borde räcka. 5 eller 6 år mitt förslag. Plus en riktigt saftig bötessumma i relation till lön. Även stallen som har fuskare bör dr
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 22:24En årslön är ganska saftigt, som redan finns.
Tänk om de andra professionella sporterna hade haft samma testningsfrekvens eller bestraffningar.
En årslön är ganska saftigt, som redan finns.
Tänk om de andra professionella sporterna hade haft samma testningsfrekvens eller bestraffningar.
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 07:40Med stor cyklist så menar jag en sådan som cyklar i ProTour och därmed påverkas av Vacchis jobb... Thysell o en till var ju ett rätt underligt fall som såklart fått folk undra vart allt e på väg när det skedde i veteransammanhang.
I övrigt så var ju Axels
Med stor cyklist så menar jag en sådan som cyklar i ProTour och därmed påverkas av Vacchis jobb... Thysell o en till var ju ett rätt underligt fall som såklart fått folk undra vart allt e på väg när det skedde i veteransammanhang.
I övrigt så var ju Axels