Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 20:11KG, jag undrar mer om det finns nån sammanslagen statistik som visar samtliga svenska resultat, alltså i fler lopp än Sthlm marathon. Det hade varit kul att se om det var fler eller färre män under 3h nu än 1985, eller tvärtom. Och motsvarande för kvinnor
KG, jag undrar mer om det finns nån sammanslagen statistik som visar samtliga svenska resultat, alltså i fler lopp än Sthlm marathon. Det hade varit kul att se om det var fler eller färre män under 3h nu än 1985, eller tvärtom. Och motsvarande för kvinnor
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 23:02Inte vad jag vet Anders.
Vi som var med på 80-talet som deltagare, funktionär eller arrangör lade störst vikt vid antalet deltagare.
Tider var på den tiden ej i första rummet. ( Exkl. topp 3 eller så )Vi var också lite konfunderade varför det var så få
Inte vad jag vet Anders.
Vi som var med på 80-talet som deltagare, funktionär eller arrangör lade störst vikt vid antalet deltagare.
Tider var på den tiden ej i första rummet. ( Exkl. topp 3 eller så )
Vi var också lite konfunderade varför det var så få
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 23:44Nu faller vi ifrån diskussionen lite men det ligger enormt mycket i det du säger K-G.
Även de flesta vardagsmotionärer har fullt upp med att logga tider, sträckor, puls, steg och ska sedan jämföra med andra så till den milda grad att de glömmer bort att t
Nu faller vi ifrån diskussionen lite men det ligger enormt mycket i det du säger K-G.
Även de flesta vardagsmotionärer har fullt upp med att logga tider, sträckor, puls, steg och ska sedan jämföra med andra så till den milda grad att de glömmer bort att t