Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:21Jag undrade varför han hade trikoloren på näsan och vad det kunde symbolisera tills jag insåg att det var den faktiska färgen på anknäbben... 😉
Jag undrade varför han hade trikoloren på näsan och vad det kunde symbolisera tills jag insåg att det var den faktiska färgen på anknäbben... 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:25Det finns även näbbiga fransoser.
bild:http://jlhuss.blog.lemonde.fr/files/mitterrand_2.jpg
Det finns även näbbiga fransoser.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:27Smakar våfflorna bra? (passar på att fråga medan vi ändå är så långt ifrån ursprungsämnet... ;))
Smakar våfflorna bra? (passar på att fråga medan vi ändå är så långt ifrån ursprungsämnet... ;))
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:38Kom synpunkter på att det var gullök istället för rödlök i romsåsen. Blev gott ändå 😉
Kom synpunkter på att det var gullök istället för rödlök i romsåsen. Blev gott ändå 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:43Ajaj... Låter som att du gör farliga experiment i köket. 😉
Ajaj... Låter som att du gör farliga experiment i köket. 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:45Ser ut som om ni två borde öppna en direktkanal via PM om ni int redan har det.
Ser ut som om ni två borde öppna en direktkanal via PM om ni int redan har det.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:47Hur var dina våfflor Peter då? (och er alla andras?) (bättre nu?)
Hur var dina våfflor Peter då? (och er alla andras?) (bättre nu?)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:48Det var ett råd i all välmening 😉
Det var ett råd i all välmening 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:48Jag sparar våffelexcesserna tills i morgon. Återkommer med recension då.
Jag sparar våffelexcesserna tills i morgon. Återkommer med recension då.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2011, 20:51På fiket på jobbet sålde dom belgiska våfflor med drottningsylt o vispgrädde. Våfflorna lite tråkiga. Sylten för lite söt. Men grädden var god 🙂
På fiket på jobbet sålde dom belgiska våfflor med drottningsylt o vispgrädde. Våfflorna lite tråkiga. Sylten för lite söt. Men grädden var god 🙂