Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:38Mycket av alla träningsformer kommer nog från tävlingsidrott.
15/15, 20/70, 4x4, tusingar, distansfart, distans, tröskelfart och allt vad det heter...
Ett vanligt elljusspår är nog helt OK att börja med för motionärer. Det är kuperat och lite mjukare un
Mycket av alla träningsformer kommer nog från tävlingsidrott.
15/15, 20/70, 4x4, tusingar, distansfart, distans, tröskelfart och allt vad det heter...
Ett vanligt elljusspår är nog helt OK att börja med för motionärer. Det är kuperat och lite mjukare un
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:46Jag har inte så bråttom. Jag vill bara träna för att jag mår bra av det, både psykiskt och fysiskt och vill helst gärna känna att jag utvecklas. Mer krav än så har jag faktiskt inte. Än så länge så tror jag på att det kan ske, men när jag inte är skadad ä
Jag har inte så bråttom. Jag vill bara träna för att jag mår bra av det, både psykiskt och fysiskt och vill helst gärna känna att jag utvecklas. Mer krav än så har jag faktiskt inte. Än så länge så tror jag på att det kan ske, men när jag inte är skadad ä
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:36Nej Bennu, gnäll på du bara. Tröstät gärna våfflor idag för så står det i almanackan.
Det där med att vara skadedrabbad tror jag att så gott som alla som hållit på ett antal år med konditionsidrott har fått känna av och fått leva sig igenom. I många fall
Nej Bennu, gnäll på du bara. Tröstät gärna våfflor idag för så står det i almanackan.
Det där med att vara skadedrabbad tror jag att så gott som alla som hållit på ett antal år med konditionsidrott har fått känna av och fått leva sig igenom. I många fall
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:54Mikael skrev det bra. Vill man bli bättre, så måste man öka träningen. Och det är väldigt svårt att veta om kroppen klarar det eller ej, oavsett hur många % ökning det blir. Svaret - eller kanske snarare ledtrådarna - kommer sas i efterhand.
Mikael skrev det bra. Vill man bli bättre, så måste man öka träningen. Och det är väldigt svårt att veta om kroppen klarar det eller ej, oavsett hur många % ökning det blir. Svaret - eller kanske snarare ledtrådarna - kommer sas i efterhand.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:57Tänk hur mycket värre det skulle vara om du INTE kämpade
Tänk hur mycket värre det skulle vara om du INTE kämpade
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:03Nä, men man kanske kan satsa på något annat som man klarar av bättre?
Nä, men man kanske kan satsa på något annat som man klarar av bättre?
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:25Bennu, det är kanske just längre distanser du ska försöka dig på?
När jag själv för några år sedan kom ut ur en skadeperiod så höll jag på med miltävlingar. Jag kände att varje gång jag försökte ta i för att slå mitt PB så började saker och ting gå sönd
Bennu, det är kanske just längre distanser du ska försöka dig på?
När jag själv för några år sedan kom ut ur en skadeperiod så höll jag på med miltävlingar. Jag kände att varje gång jag försökte ta i för att slå mitt PB så började saker och ting gå sönd
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:34Oki. Jag hade ändå ett "kontrakt" om att jag skulle hålla på till 2012 (minns inte vad det var för lopp jag gick med på), så det får bli det så får vi se sen. 🙂
Sorry för negget. Det har varit en jobbig vecka. ":-)"
Oki. Jag hade ändå ett "kontrakt" om att jag skulle hålla på till 2012 (minns inte vad det var för lopp jag gick med på), så det får bli det så får vi se sen. 🙂
Sorry för negget. Det har varit en jobbig vecka. ":-)"
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:25Mikaels sista inlägg var väldigt bra.
Tror ju att för oss motionärer är det nog inte så bra med fart.
Det blir för stora akuta påfrestningar.Ett ej enkelt men möjligt tips på att öka volym:
Ta en semestervecka och spring när du får lust under dygnets 2
Mikaels sista inlägg var väldigt bra.
Tror ju att för oss motionärer är det nog inte så bra med fart.
Det blir för stora akuta påfrestningar.
Ett ej enkelt men möjligt tips på att öka volym:
Ta en semestervecka och spring när du får lust under dygnets 2
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 19:12Anders.
Du glömde snyggare också. 😉
Anders.
Du glömde snyggare också. 😉