Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 22:12Det finns väl ingen cykelhandlare som inte gillar Biltema och andra lågpris cyklar, vad ska annars hålla verkstan igång?
Det finns väl ingen cykelhandlare som inte gillar Biltema och andra lågpris cyklar, vad ska annars hålla verkstan igång?
Quote from Alexander Klippenberg on 9 April 2011, 22:591995 fick jag en s.k. Mountainbike. En Cyclepro, helstyv. Den kostade nog några tusen då. Stod mest hemma i förrådet tills kompisen ringde på torsdagen och undrade om jag visste vad Finnmarksturen var. Jag körde Finnmarksturen två dagar senare 1999 med g
1995 fick jag en s.k. Mountainbike. En Cyclepro, helstyv. Den kostade nog några tusen då. Stod mest hemma i förrådet tills kompisen ringde på torsdagen och undrade om jag visste vad Finnmarksturen var. Jag körde Finnmarksturen två dagar senare 1999 med g
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 23:34Biltema är till för bönhasar! Bönhasar= kolla i Svenska Akademiens ordlista
Biltema är till för bönhasar! Bönhasar= kolla i Svenska Akademiens ordlista
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 04:39"Hur många av Er "vanliga" motionärer har egentligen spräckt en ram på cykel i vanlig vardag eller motionscyklande i ett löparspår?"
Jag har en stål-Crescent som kostade ungefär 7000 kr 2002. Sedan något år tillbaka har den en spricka vid fogen mellan sa
"Hur många av Er "vanliga" motionärer har egentligen spräckt en ram på cykel i vanlig vardag eller motionscyklande i ett löparspår?"
Jag har en stål-Crescent som kostade ungefär 7000 kr 2002. Sedan något år tillbaka har den en spricka vid fogen mellan sa
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 09:39Drar upp en gammal tråd...
Har ägt en X-pro i 4 år. Allt har fungerat perfekt.
Tror inte alls den är något sämre än andra cyklar i prisklassen förutom att den kommer i endast en storlek.
Gaffeln är okej. Den är av det enklare slaget men för 5 kkr får m
Drar upp en gammal tråd...
Har ägt en X-pro i 4 år. Allt har fungerat perfekt.
Tror inte alls den är något sämre än andra cyklar i prisklassen förutom att den kommer i endast en storlek.
Gaffeln är okej. Den är av det enklare slaget men för 5 kkr får m
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 12:28Om du köper en lågpriscykel oavsett leverantör, bör du demontera och montera ihop den igen, så att du vet att det är ordentligt gjort.
Alla billiga cyklar funkar för de som knappt använder dem (typ 100 mil på 15 år).
För de som sliter ut cyklarna är det
Om du köper en lågpriscykel oavsett leverantör, bör du demontera och montera ihop den igen, så att du vet att det är ordentligt gjort.
Alla billiga cyklar funkar för de som knappt använder dem (typ 100 mil på 15 år).
För de som sliter ut cyklarna är det
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 13:24Det beror ju så himla mycket på vad man förväntar sig få ut av sin cykel och hur mycket man kan lägga på den.
För mig som arbetande förälder är tid en ännu större bristvara än pengar och det är värt lite extra för att inte få ett surt förvärvat träningsp
Det beror ju så himla mycket på vad man förväntar sig få ut av sin cykel och hur mycket man kan lägga på den.
För mig som arbetande förälder är tid en ännu större bristvara än pengar och det är värt lite extra för att inte få ett surt förvärvat träningsp
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 22:56Nisse slog huvudet på spiken! Biltema cykel är för de som kör 100 mil på 15 år eller ställer cykeln ute vintertid så det mesta rostar sönder. (bättre med en billig cykel då)
Jag körde 450 mil på en biltema cykel det var ett bra sätt att komma igång att l
Nisse slog huvudet på spiken! Biltema cykel är för de som kör 100 mil på 15 år eller ställer cykeln ute vintertid så det mesta rostar sönder. (bättre med en billig cykel då)
Jag körde 450 mil på en biltema cykel det var ett bra sätt att komma igång att l