Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Grattis till att du fick en måndagsexemplar.
Statistik är intressant.

Jag tycker att cykelhandlarna har bättre service än Biltema och har inte kinesiska barnarbetare som huvudleverantörer.

Jag har köpt några stycken biltema cyklar som pendlar cyklar och är överlag rätt nöjd. Största problemet var på den senaste, där högra vevarmen inte var fastskruvad i lagret och långsamt vickade ut sig hoppade 90 grader och fastnade där. Inga problem att

Jag har haft två no-name MTB:er som båda har varit väldigt bra och hållit länge. Men de har varit bättre komponenter genomgående (inte bara en bra bakväxel), dyrare än den här och inhandlade i cykelaffär, så det går inte riktigt att jämföra.

Jag tillhör

Onsdagsexemplar - se badkarskurva 😉

Det var en gammel tråd.
Det som er dårlig er dette: Det er det billigste og dårligste vevpartiet på marknaden
Vevparti: Shimano-442
Vevlager: Shimano UN-26

Styrlager: Ritchey Alu: hva er dette

Frambroms: Shimano V-broms: og dette
Bakbroms: Shimano V-bro

Väldigt mycket påhopp och känslor i denna tråd.

Vi kan väl alla vara överens om att många cykelhandlare hatar Biltema eftersom de prisdumpar enkla cyklar. Vad jag personligen vill rekommendera efter minst 25-års erfarenhet av motions och vardagcykling ä

Jag har. Vanlig cykel på asfalt. Fick ny ram på garantin. Det var för övrigt ingen Biltema utan en Helkama köpt i cykelaffär.

>motionscyklande i ett löparspår?

Är det lämpligt?

Jag köper inte en vardagscykel för mer än 300:- begagnat men skulle inte ens överväga att köpa en på Biltema, Cykelringen eller ihop med en TV på Siba.
Det finns bra cyklar att köpa begagnat om man vil

>Firstman: Är en sak att cykeln ska hålla det andra är att man ska få en behållning av turen, kan tänka mig att många billiga cyklar överlever rätt länge i normala förhållanden men av erfarenhet så tycker jag ändå att man ska satsa högre för att ha kul i

Flaskorna?