Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 19:40Dryga 60 var jag uppe i under Horla Triathlon för några år sedan, sen vågade jag inte slita blicken från cykeldatorn utan kollade på vägen istället.... löjligt brant backe efter kyrkan.
Dryga 60 var jag uppe i under Horla Triathlon för några år sedan, sen vågade jag inte slita blicken från cykeldatorn utan kollade på vägen istället.... löjligt brant backe efter kyrkan.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 19:43Ni är ju fartfenomen allihop, men ctykel går väl ändå an även om jag var lite rädd nerför Skuleberget men på inlines.....Gode Gud då skakar benen!
Ni är ju fartfenomen allihop, men ctykel går väl ändå an även om jag var lite rädd nerför Skuleberget men på inlines.....Gode Gud då skakar benen!
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:40min blygsamhet hindrar mig , men sjuttio är ingen gräns....
Normal utväxling brukar ta slut vid ca 75Km/h, sedan får man krypa ihop. (H)
min blygsamhet hindrar mig , men sjuttio är ingen gräns....
Normal utväxling brukar ta slut vid ca 75Km/h, sedan får man krypa ihop. (H)
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:41Som Nisse säger är det svårt med normal utväxling att på ett säkert sätt trampa när man kommer upp i den hastigheten, sen är det kanske få som kört i så pass branta och raka backar att det gått att (vågat) rulla fortare.
Som Nisse säger är det svårt med normal utväxling att på ett säkert sätt trampa när man kommer upp i den hastigheten, sen är det kanske få som kört i så pass branta och raka backar att det gått att (vågat) rulla fortare.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:5955km/h med 30kg packning på cyklen 🙂 bara rullandes och fundersam över hur stabil cyklen skulle vara, mycket stabli visade det sig. Nästa gång får jag trycka på lite också så jag kommer upp i lite bättre fart.
55km/h med 30kg packning på cyklen 🙂 bara rullandes och fundersam över hur stabil cyklen skulle vara, mycket stabli visade det sig. Nästa gång får jag trycka på lite också så jag kommer upp i lite bättre fart.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 21:35Får se i vår, ska gå att köra runt 90km/h nerför högkullen på Kinnekulle om man nu vågar 😀
Får se i vår, ska gå att köra runt 90km/h nerför högkullen på Kinnekulle om man nu vågar 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 22:02Beror väl på vad man väger?
Beror väl på vad man väger?
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 23:05På racer 83
på downhillhojj 78 så länge mätaren satt på 🙂
På racer 83
på downhillhojj 78 så länge mätaren satt på 🙂
Quote from Lena O on 19 February 2010, 23:0971, söder om San Marino
71, söder om San Marino
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 01:06Inte så omponerande är min topp notering från sommarens fröjder i Norge, lyckades toppa 79,9kmh i en utförslöpa men asfalten var förvdålig så jag fick bromsa ner farten. Kan erkänna att toppfarten är inte det primära utan känslan är viktigare!
Inte så omponerande är min topp notering från sommarens fröjder i Norge, lyckades toppa 79,9kmh i en utförslöpa men asfalten var förvdålig så jag fick bromsa ner farten. Kan erkänna att toppfarten är inte det primära utan känslan är viktigare!