Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 15:57Jodå, jag har frambroms 🙂
(om det var till mig)
/Fredde
Jodå, jag har frambroms 🙂
(om det var till mig)
/Fredde
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 16:04Bruse & P-A-L:
Pilutta er!(H)
Bruse & P-A-L:
Pilutta er!(H)
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 20:31Lämplig backe för att köra över 100 km/h är väl väggen i Sälen,, på 90-talet var det ju ett antal killar som körde där och om jag inte minns fel så kom dom upp i över 150 km/h 🙂
Lämplig backe för att köra över 100 km/h är väl väggen i Sälen,, på 90-talet var det ju ett antal killar som körde där och om jag inte minns fel så kom dom upp i över 150 km/h 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 17:11Jag tror att de var uppe i 169 km/h, typ
Med MTB med avsågat styre och gummidräkt. Underlaget var snö
Väggen är inte bra om man kör racer
Jag tror att de var uppe i 169 km/h, typ
Med MTB med avsågat styre och gummidräkt. Underlaget var snö
Väggen är inte bra om man kör racer
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 17:35Bengt Jönsson var/är en speedskiåkare som slog ett par rekord under mitten av 90 talet och jag tror han besitter det fortfarande.
Så här går det till, det är dock inte Bengt Jönsson:
http://www.freeride.se/tv/1606/
Bengt Jönsson var/är en speedskiåkare som slog ett par rekord under mitten av 90 talet och jag tror han besitter det fortfarande.
Så här går det till, det är dock inte Bengt Jönsson:
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 18:34Inte för att det gick så jäkla fort men då jag lumpade 68 - 69 så cykeltolkade vi ofta och det hände alltid någon incident. Man ville förbjuda det och därför letade jag fram ett gammalt rikdsdagsprotokoll i ämnet från 1972, får ses som ett litet kuriosa o
Inte för att det gick så jäkla fort men då jag lumpade 68 - 69 så cykeltolkade vi ofta och det hände alltid någon incident. Man ville förbjuda det och därför letade jag fram ett gammalt rikdsdagsprotokoll i ämnet från 1972, får ses som ett litet kuriosa o
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:38Brorsan åkte sparkstötting fastknuten i ett tvåmeterssnöre efter en trimmad Puch Dakota, 69 km/h rakt genom byn. Jag vågade aldrig försöka ...
Brorsan åkte sparkstötting fastknuten i ett tvåmeterssnöre efter en trimmad Puch Dakota, 69 km/h rakt genom byn. Jag vågade aldrig försöka ...
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 07:33Nej usch bara man tänker på det nu så blir man ju skakig men visst är det härligt att känna en sommarlen vind smeka ens kropp då man från en topp, kastar sig ut och kommer upp i hastigheter, så att man t o m kan fastna på hastighetskamerorna (får ju då va
Nej usch bara man tänker på det nu så blir man ju skakig men visst är det härligt att känna en sommarlen vind smeka ens kropp då man från en topp, kastar sig ut och kommer upp i hastigheter, så att man t o m kan fastna på hastighetskamerorna (får ju då va
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 09:34110 km/h på enväxlad REX damcykel målad i leopardmönster och kallad leopold. Obehagligt vid 70 km/h då styret vobblade med fruktansvärd amplitud vid sin egenfrekvens, men det passerades snabbt och sen var det överkristiskt och stabilt om än obehagligt med
110 km/h på enväxlad REX damcykel målad i leopardmönster och kallad leopold. Obehagligt vid 70 km/h då styret vobblade med fruktansvärd amplitud vid sin egenfrekvens, men det passerades snabbt och sen var det överkristiskt och stabilt om än obehagligt med
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 13:3563 km/h nerför backen vid Stenberget (nära Blentarp i Skåne) utan hjälp av pedaler
63 km/h nerför backen vid Stenberget (nära Blentarp i Skåne) utan hjälp av pedaler