Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 21:20Sextio på plan mark.
Sextio på plan mark.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 23:3762 km/h i en lång nerförsbacke med en hybrid. Men nu har jag äntligen fått köpt mig en racer så vi får se i sommar vilken hastighet jag kommer upp i.
62 km/h i en lång nerförsbacke med en hybrid. Men nu har jag äntligen fått köpt mig en racer så vi får se i sommar vilken hastighet jag kommer upp i.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:4063,47 km/h på 30 väg (oj då). Det roliga var att det var i suget efter en bil som körde lika fort.
63,47 km/h på 30 väg (oj då). Det roliga var att det var i suget efter en bil som körde lika fort.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 22:2455km/h på MTB:n
Utförslöpa på en grusväg i skogen... fantastisk fartkänsla..
55km/h på MTB:n
Utförslöpa på en grusväg i skogen... fantastisk fartkänsla..
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 12:13ca 120 km/H hade häng på motorcykel ett tag släppte sedan och cyklade dock bromsarna fungerar inte så bra i dom hastighetrna he he
ca 120 km/H hade häng på motorcykel ett tag släppte sedan och cyklade dock bromsarna fungerar inte så bra i dom hastighetrna he he
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 12:5120 km/timme i en halvtimme, det är jag oerhört stolt över då det var på min 36-tums enhjuling. Nu har man byggt enhjulingar i Schweiz med två växlar och de riktigt duktiga kan visst komma upp i över 40 km/timme och jag lovar det är helt otroligt. Men när
20 km/timme i en halvtimme, det är jag oerhört stolt över då det var på min 36-tums enhjuling. Nu har man byggt enhjulingar i Schweiz med två växlar och de riktigt duktiga kan visst komma upp i över 40 km/timme och jag lovar det är helt otroligt. Men när