Quote from Sandra Näslund on 22 February 2010, 20:38Rullat i 77 km/h ner från Dovrefjell på E6:an i Norge.
Vågade inte åka snabbare - Racern fick lite wobbeltendenser så jag låg och tjuvbromsa litegrann.
Rullat i 77 km/h ner från Dovrefjell på E6:an i Norge.
Vågade inte åka snabbare - Racern fick lite wobbeltendenser så jag låg och tjuvbromsa litegrann.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:39Du skulle haft skivbromsar.
Du skulle haft skivbromsar.
Quote from Mikaela Lexén on 22 February 2010, 21:0879km/h ner från Högfjällshotellet mot Sälenbyn.
53/12 och kadensen var så hög att jag inte längre hade något driv i pedalerna.Hade jag haft 56/11 så hade farten kunnat bli högre...
..eller om backen varit brantare.
79km/h ner från Högfjällshotellet mot Sälenbyn.
53/12 och kadensen var så hög att jag inte längre hade något driv i pedalerna.
Hade jag haft 56/11 så hade farten kunnat bli högre...
..eller om backen varit brantare.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 21:3786 på racer i regn....hallandsåsen
86 på racer i regn....hallandsåsen
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:02Utför vet jag ej, men på flacken cirka 70 km/h på en blåsig lagtempoträning i somras.
(Kan poängtera att ovanstående hastighetsnotering uppnåddes i med- och inte i motvind...)
Utför vet jag ej, men på flacken cirka 70 km/h på en blåsig lagtempoträning i somras.
(Kan poängtera att ovanstående hastighetsnotering uppnåddes i med- och inte i motvind...)
Quote from Sandra Näslund on 26 February 2010, 12:17Men David - då blir det ju en "hybrid" och jag får inte ställa upp på startlinjen i lvg-gubbcirkusen.
Men David - då blir det ju en "hybrid" och jag får inte ställa upp på startlinjen i lvg-gubbcirkusen.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 12:54Jag tror inte ens att du får köra TdF.
Jag tror inte ens att du får köra TdF.
Quote from Sandra Näslund on 26 February 2010, 16:33Jag får inte ens köra i gubbcirkusen.
Jag får inte ens köra i gubbcirkusen.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 01:46Undrar om skivbromsförbudet inte beror mer på griniga gamla gubbar...
Undrar om skivbromsförbudet inte beror mer på griniga gamla gubbar...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 03:58Ingen fara, Gubbar.
Ni får köra med både skivbroms och cykelkorg på loppen.
Ingen fara, Gubbar.
Ni får köra med både skivbroms och cykelkorg på loppen.