Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 15:33Hård vind? hur långt är ett snöre??
Hård vind? hur långt är ett snöre??
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 08:41mottrafikanterna ok.
mottrafikanterna ok.
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 10:12När man håller 50kmh med ryggen i vinden, då är det hård vind. På vägen hem var hastigheten halverad, men jag tryckte på mer. Kul. Verkligen.
När man håller 50kmh med ryggen i vinden, då är det hård vind. På vägen hem var hastigheten halverad, men jag tryckte på mer. Kul. Verkligen.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 12:45Jag är skåning. Och som sådan så har jag slutat fundera på vind, eftersom den alltid finns där. Jag älskar motvind. Det är som medvind, fast tvärt om.
Jag är skåning. Och som sådan så har jag slutat fundera på vind, eftersom den alltid finns där. Jag älskar motvind. Det är som medvind, fast tvärt om.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 13:27+1 Björn. Gäller Öland oxå. Har lärt mig älska motvind i brist på backar.
+1 Björn. Gäller Öland oxå. Har lärt mig älska motvind i brist på backar.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 22:28Citerar en träningskompis:
"det är motvinden som får drakar att lyfta!"Dvs en motvind som får snittet att sjunka till 25 ger betydligt mer träningseffekt än samma runda i bra väder i 30!!!
Citerar en träningskompis:
"det är motvinden som får drakar att lyfta!"
Dvs en motvind som får snittet att sjunka till 25 ger betydligt mer träningseffekt än samma runda i bra väder i 30!!!
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 22:34Citerar Velodromslogan:
"Tycker ni att det blåser ute, hos oss är det vindstilla"
Citerar Velodromslogan:
"Tycker ni att det blåser ute, hos oss är det vindstilla"