Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVad är hård vind??
You need to log in to create posts and topics.

Ja, om man alltid startar från havsnivå.

Inte bra med salt på klingorna.

2010 var et brant år. 2011 var litt mere flatt. Så vi får se hva 2012 blir.... startet bra sålenge. (t+)

Hmm, har för mig att det inte kändes såhär tungt förrut med 8/9 s/m. Tycker det är konstigt om knäet påverkar mig så mycket?

Menar du tungt med kondition eller knaet=ont? Det låter inte som du har ont i knäet så vad är det som är tungt?

Det somär jobbigt är när det kommer en massa sand i vinden som ger en lätt blästrande effekt på ansikte och glasögon - kallas iofs i andra sammanhäng för peeling. Även vatten och hagel som kommer på tvären tycker jag mindre om ... (H)

Detta är hård vind http://www.youtube.com/watch?v=H8qgjyqibwY&hd=1

Det jag menar är att om jag skulle sätta en skala på prestationen så kännes det lika fast utfallet blir annorlunda.

Pulsen och lungorna räcker liksom till men det är precis som om "kraft signalerna" inte gör det. Lite svårt att förklara, men lite som at

Jocke: Lite kul med killen som inte kunde ställa ner cykeln för att sätta sig på den. Han missade marken 😉

Undra varför de inte kör med aero hjul 😀

Vinden är min vän! Som boende i skåne måste man gilla när det blåser annars blir det inget cyklat. Att på distanspass tugga 4-5 mil solo i motvind när det blåser 12-15 m/s kan kännas lite segt, å andra sidan blir ju vägen tillbaka förbaskat kul när man sv