Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:25Jag tänkte på Petter.
Jag tänkte på Petter.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:48Ok, här är det ofta upp mot 7-8 s/m.........
Ok, här är det ofta upp mot 7-8 s/m.........
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:51Svårt att hitta vindstilla längs västkusten.
Svårt att hitta vindstilla längs västkusten.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:51Vad spelar det för roll var jag bor? kuling är väl kuling överallt?
edit: såg inte din sista kommentar innan jag postade. då förstår jag varför du frågade var jag bor 😛 försöker lägga upp rundan så jag slipper slätterna ifall det blåser för mycket, elle
Vad spelar det för roll var jag bor? kuling är väl kuling överallt?
edit: såg inte din sista kommentar innan jag postade. då förstår jag varför du frågade var jag bor 😛 försöker lägga upp rundan så jag slipper slätterna ifall det blåser för mycket, elle
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 18:11Det blir många pass som inte genomförs om du är vindkänslig. Vindeksem är säkert luftburen smitta.
Det blir många pass som inte genomförs om du är vindkänslig. Vindeksem är säkert luftburen smitta.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 21:05I som bor nede på det flate Skåne (det er mer flatt en Danmark) skal bare vere tilfeds med litt motvind som et alternativ til motbakker. Noen som kjenner seg igjend:
BILD:http://www.mosjonisten.com/wp-content/uploads/2008/10/windy.jpg
I som bor nede på det flate Skåne (det er mer flatt en Danmark) skal bare vere tilfeds med litt motvind som et alternativ til motbakker. Noen som kjenner seg igjend:
BILD:http://www.mosjonisten.com/wp-content/uploads/2008/10/windy.jpg
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 21:18Ja, men de brukar svaja mer.
Ja, men de brukar svaja mer.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 21:55Framförallt tycker jag kantvind på vägar som jag delar med bilar är otäckt..
Framförallt tycker jag kantvind på vägar som jag delar med bilar är otäckt..
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 21:55Vad är hård vind?
Frustrerande, stundtals.
Vad är hård vind?
Frustrerande, stundtals.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 22:01Jag tycker även uppförsbackarna känns brantare i år!
Undras om landhöjningen accelererar lika mycket som växthuseffekten??
Jag tycker även uppförsbackarna känns brantare i år!
Undras om landhöjningen accelererar lika mycket som växthuseffekten??