Quote from Guest on 31 July 2011, 00:43Blev jätteglad när jag kontaktade Manne inför Helsingborgs triathlon och fick lov att ställa upp med min liggcykel 🙂
Tyvärr gjorde vädret och min brist på våtdräkt att det ändå inte blev av för min del.
Var även i kontakt med Sövde triathlon, där de ef
Blev jätteglad när jag kontaktade Manne inför Helsingborgs triathlon och fick lov att ställa upp med min liggcykel 🙂
Tyvärr gjorde vädret och min brist på våtdräkt att det ändå inte blev av för min del.
Var även i kontakt med Sövde triathlon, där de ef
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 00:53Fördomar och rädsla för det okända.
Fördomar och rädsla för det okända.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 09:05Jag är kanske fördomsfull men finns det någon anledning till att överhuvud taget tillåta liggcykel på ett triathlonlopp?
Tilläggas bör också att Sövdetriathlon inte är ett motionslopp.
Jag är kanske fördomsfull men finns det någon anledning till att överhuvud taget tillåta liggcykel på ett triathlonlopp?
Tilläggas bör också att Sövdetriathlon inte är ett motionslopp.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 09:16Om det inte är ett motionslopp finns det ett skäl till att inte tillåta det. Är det ett motionslopp finns det inga skäl att inte tillåta det.
Om det inte är ett motionslopp finns det ett skäl till att inte tillåta det. Är det ett motionslopp finns det inga skäl att inte tillåta det.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 09:43Får man ha kanot om man inte gillar att bli blöt om fötterna?
Får man ha kanot om man inte gillar att bli blöt om fötterna?
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 09:48Och du fattar fortfarande inte varför du kallas troll, David?
Och du fattar fortfarande inte varför du kallas troll, David?
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 09:55Ähh, det är bara folk&fä med diagnoser som har sådana tankar.
Ähh, det är bara folk&fä med diagnoser som har sådana tankar.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 09:57"Enligt svensk lag räknas även vissa andra fordon med elmotor som cykel, såsom elfordonet Scooter och Segway." (wikipedia)
Skall man då få använda dessa också?
"Enligt svensk lag räknas även vissa andra fordon med elmotor som cykel, såsom elfordonet Scooter och Segway." (wikipedia)
Skall man då få använda dessa också?
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 10:01Ja, kan inte någon berätta vad som är problemet med liggcyklar... jag har sett flera som verkar störa sig på liggcyklar men jag har inte riktigt sett något argument för det...?!!
@ David, du kan väl säga vad du tycker är så jobbigt med liggcyklar?
@ Le
Ja, kan inte någon berätta vad som är problemet med liggcyklar... jag har sett flera som verkar störa sig på liggcyklar men jag har inte riktigt sett något argument för det...?!!
@ David, du kan väl säga vad du tycker är så jobbigt med liggcyklar?
@ Le
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 10:07Ungefär som att säga "Cykeln är ju godkänd för svensk trafik" vilket Petter WR gör. Bara för att man får använda den på vägarna så innebär inte det per automatik att man får använda den i triathlon. Det finns regler.
Ungefär som att säga "Cykeln är ju godkänd för svensk trafik" vilket Petter WR gör. Bara för att man får använda den på vägarna så innebär inte det per automatik att man får använda den i triathlon. Det finns regler.