Quote from Guest on 24 October 2010, 19:10Är det en hastighetsfråga? Hur snabbt ska det gå för att man får lov att kalla det för löpning? Tacksam för svar!
Är det en hastighetsfråga? Hur snabbt ska det gå för att man får lov att kalla det för löpning? Tacksam för svar!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 19:20Allt under en gångares hastighet är jogging.
Allt under en gångares hastighet är jogging.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 20:09Du hittar förhoppningsvis några uppfattningar i denna tråd:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=858997
Du hittar förhoppningsvis några uppfattningar i denna tråd:
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2010, 21:45Det var länge sen vi redde ut det sen sist! 🙂
Det var länge sen vi redde ut det sen sist! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 21:47AAAAHHHH! Inte en gång till!
AAAAHHHH! Inte en gång till!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 21:49Äntligen! Det var på tiden att den här viktiga frågan kom upp igen.
Min ståndpunkt är att alla som springer långsammare än jag är joggare.
Äntligen! Det var på tiden att den här viktiga frågan kom upp igen.
Min ståndpunkt är att alla som springer långsammare än jag är joggare.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 21:55Men det kommer nya löpare på FB och sen kommer nya tankar upp när man utvecklas ( inte bara muskler och pannben 😉 )
Men det kommer nya löpare på FB och sen kommer nya tankar upp när man utvecklas ( inte bara muskler och pannben 😉 )
Quote from Catharina Brattlin on 24 October 2010, 22:00På väggen!? Alla som ligger på ett bord och ser ut som en duk är löpare.
En joggare har rosa plyschdress på sig när den är ute i motionsspåret. Det är min definition.
På väggen!? Alla som ligger på ett bord och ser ut som en duk är löpare.
En joggare har rosa plyschdress på sig när den är ute i motionsspåret. Det är min definition.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 22:01Sitter den på vägen är den en bonad (om det inte är i Norge ...) eller möjligen en tapet eller gobeläng 😉
Sitter den på vägen är den en bonad (om det inte är i Norge ...) eller möjligen en tapet eller gobeläng 😉
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2010, 22:03Åfan, tur att den här tråden kom igång då - heminredning är ett svart hål för mig tydligen!
Åfan, tur att den här tråden kom igång då - heminredning är ett svart hål för mig tydligen!