Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:15Löpning är att springa.
Joggning är ett låneord från Amerikat. Som betyder löpning. Jogga, löpa, springa, kuta, lubba - det är samma sak.
Just jogga brukar dock indikera att man springer i en hastighet som känns ganska behaglig. Vilken hastighet det är,
Löpning är att springa.
Joggning är ett låneord från Amerikat. Som betyder löpning. Jogga, löpa, springa, kuta, lubba - det är samma sak.
Just jogga brukar dock indikera att man springer i en hastighet som känns ganska behaglig. Vilken hastighet det är,
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:15Kära Tina!
Tro nu inte att du skapat tredje världskriget men det är så här debatten ofta går på fb. Många har åsikter och i de flesta fall finns varken rätt eller fel. Bestäm dig för hur du vill göra och njut av din framfart i jogging/spring/löpskor 😉
Kära Tina!
Tro nu inte att du skapat tredje världskriget men det är så här debatten ofta går på fb. Många har åsikter och i de flesta fall finns varken rätt eller fel. Bestäm dig för hur du vill göra och njut av din framfart i jogging/spring/löpskor 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 October 2010, 10:23Det är ju det att just den här frågan har varit uppe så många gånger att de flesta av oss vet att det inte finns något rätt eller fel utan alla har sin egen åsikt (mer än i andra frågor t.o.m.) så det blir kanske lite extra skojsigt i en sån här tråd. Ung
Det är ju det att just den här frågan har varit uppe så många gånger att de flesta av oss vet att det inte finns något rätt eller fel utan alla har sin egen åsikt (mer än i andra frågor t.o.m.) så det blir kanske lite extra skojsigt i en sån här tråd. Ung
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:28TS gick med i fb för drygt två månader sen, hon kanske inte har varit så aktiv i trådarna tidigare (det tog ett tag för mig). Jag ville inte att hon skulle bli chockade över alla inläggen.
TS gick med i fb för drygt två månader sen, hon kanske inte har varit så aktiv i trådarna tidigare (det tog ett tag för mig). Jag ville inte att hon skulle bli chockade över alla inläggen.
Quote from Elias Engqvist on 25 October 2010, 10:36Nävisst - jag bara håller med!
Nävisst - jag bara håller med!
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:38Jo det är lätt att bli lite chockad på FB, särskilt i trådar där nån misstolkar nån annan och det surnar till. Men vi blir alltid en stor, glad & lycklig familj efteråt! *oftast*
Peace,(L) & understanding
Jo det är lätt att bli lite chockad på FB, särskilt i trådar där nån misstolkar nån annan och det surnar till. Men vi blir alltid en stor, glad & lycklig familj efteråt! *oftast*
Peace,(L) & understanding
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 11:03Nu är utmaningen att tänka ut den mest långsökta kopplingen mellan maxpulsformler och textilslöjd, så att man är förberedd nästa gång det kommer en sådan tråd.
Som vi brukar säga finns det inga räta och aviga, man väljer själv var man vill dra gränsen me
Nu är utmaningen att tänka ut den mest långsökta kopplingen mellan maxpulsformler och textilslöjd, så att man är förberedd nästa gång det kommer en sådan tråd.
Som vi brukar säga finns det inga räta och aviga, man väljer själv var man vill dra gränsen me
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 12:23Kan vi inte ta träslöjd istället Pontus?
Kan vi inte ta träslöjd istället Pontus?
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 13:58Ok, träslöjd it is.
Ok, träslöjd it is.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 19:17Streaking har i alla fall en knivskarp definition: " Den löpform/löpsätt/hastighet/teknik som får dig diskvalificerad under en gångtävling."
Streaking har i alla fall en knivskarp definition: " Den löpform/löpsätt/hastighet/teknik som får dig diskvalificerad under en gångtävling."