Quote from Catharina Brattlin on 24 October 2010, 22:04Nu vet Du! Löpare - på bordet. Bonad - på väggen. Och för säkerhets skull; matta - på golvet.
Nu vet Du! Löpare - på bordet. Bonad - på väggen. Och för säkerhets skull; matta - på golvet.
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2010, 22:09Aha, nu har jag studerat lite och löpare är tydligen en duk som är extra smal i förhållande till bordet den ligger på!
Annars skulle jag vilja tycka att det finns (minst) två sätt att se på det där med jogga/springa:
1) En som tränar löpning som spring
Aha, nu har jag studerat lite och löpare är tydligen en duk som är extra smal i förhållande till bordet den ligger på!
Annars skulle jag vilja tycka att det finns (minst) två sätt att se på det där med jogga/springa:
1) En som tränar löpning som spring
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2010, 22:11Ska vi diskutera näsduk, handduk och halsduk också? (Börjar bli jobbigt det här)
Ska vi diskutera näsduk, handduk och halsduk också? (Börjar bli jobbigt det här)
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 22:14Glöm inte bort huvudbonad 😉
Glöm inte bort huvudbonad 😉
Quote from Catharina Brattlin on 24 October 2010, 22:16Tja, vill Du förkovra Dig i inredning och mode och slå kvinnor på fingrarna med nyvunna kunskaper, så varför inte? Bara det kan appliceras på löpning.
Så att vi håller oss on topic.
Tja, vill Du förkovra Dig i inredning och mode och slå kvinnor på fingrarna med nyvunna kunskaper, så varför inte? Bara det kan appliceras på löpning.
Så att vi håller oss on topic.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 22:16Om man använder en löpare som halsduk, vilken kategori hör man till då?
Om man virkar långsammare än 5 maskor i minuten kallas duken för joggare istället.
Om man använder en löpare som halsduk, vilken kategori hör man till då?
Om man virkar långsammare än 5 maskor i minuten kallas duken för joggare istället.
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2010, 22:18Ja, då maskar man!
Ja, då maskar man!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 22:20Appropå maskor, är det förresten nån som har virkat en såndär "Sverige-mössa"??? Jag tänkte att den oäkta hälften skulle få en i julklapp o behöver därför en beskrivning...
Appropå maskor, är det förresten nån som har virkat en såndär "Sverige-mössa"??? Jag tänkte att den oäkta hälften skulle få en i julklapp o behöver därför en beskrivning...
Quote from Catharina Brattlin on 24 October 2010, 22:21http://www.dn.se/livsstil/trend/sa-virkar-du-os-mossan-1.1050517
🙂
http://www.dn.se/livsstil/trend/sa-virkar-du-os-mossan-1.1050517
🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 22:22Sylvia: Tackartackar! 🙂 (t+)
Sylvia: Tackartackar! 🙂 (t+)