Quote from Mattias Ragnehed on 7 April 2013, 09:12Vilka klossar du skall ha är inget bekymmer. Det följer med ett par klossar till pedalerna.
Se till att skaffa grejerna nu. Det är hög tid att börja cykla ute.
Vilka klossar du skall ha är inget bekymmer. Det följer med ett par klossar till pedalerna.
Se till att skaffa grejerna nu. Det är hög tid att börja cykla ute.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 10:59Sören:
Ska beställa prylarna ikväll. Men jag ville ha en annan färg på ramen så han skulle flytta delarna på cykeln. Det var 27/3 jag var inne och betala handpenning. Men inte hört nåt mer. Vet inte hur lång tid det tar och flytta prylarna från en ram
Sören:
Ska beställa prylarna ikväll. Men jag ville ha en annan färg på ramen så han skulle flytta delarna på cykeln. Det var 27/3 jag var inne och betala handpenning. Men inte hört nåt mer. Vet inte hur lång tid det tar och flytta prylarna från en ram
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 12:58vad är det för cykel nicke
vad är det för cykel nicke
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 14:29Jag köpte en Orbea 105, Men ramen var svart/grå. Men han hade samma ram i affären som var lite vit/blå tror jag. Skulle inte kosta nåt extra och byta så jag tog den. Men förvänta mig inte att det skulle ta över 2 veckor och byta.
Jag köpte en Orbea 105, Men ramen var svart/grå. Men han hade samma ram i affären som var lite vit/blå tror jag. Skulle inte kosta nåt extra och byta så jag tog den. Men förvänta mig inte att det skulle ta över 2 veckor och byta.
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2013, 21:50Här har du alla regler du behöver: http://www.velominati.com/the-rules/
Här har du alla regler du behöver: http://www.velominati.com/the-rules/
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 08:33Christer:
Det är många av dom där reglerna jag bryter med mina kläder.
Hittade ihelgen t.ex ett par team byxor blå. för 250 kr. istället för 1500-1700 kr. Hoppas inte folk försöker preja av mig från vägarna när jag kommer med dom.
Christer:
Det är många av dom där reglerna jag bryter med mina kläder.
Hittade ihelgen t.ex ett par team byxor blå. för 250 kr. istället för 1500-1700 kr. Hoppas inte folk försöker preja av mig från vägarna när jag kommer med dom.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 09:53Frågan är vad som är värst. Att bli prejad av vägen eller attackerad av stilpolisen. De som försöker preja dig av vägen kan du liksom ha koll på, men stilpolisen kan dyka upp när som helst och var som helst. Och deras attacker är vanligtvis skoningslösa :
Frågan är vad som är värst. Att bli prejad av vägen eller attackerad av stilpolisen. De som försöker preja dig av vägen kan du liksom ha koll på, men stilpolisen kan dyka upp när som helst och var som helst. Och deras attacker är vanligtvis skoningslösa :
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 11:03Mattias:
Jag får återkomma efter mina rundor & se vad som dyker upp.
Tungt besked från BD.
"Thank you for your email informing us that you still have not received the order.
We apologize for the delay but we still have to process a great number of
Mattias:
Jag får återkomma efter mina rundor & se vad som dyker upp.
Tungt besked från BD.
"Thank you for your email informing us that you still have not received the order.
We apologize for the delay but we still have to process a great number of
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 15:55Nää, han passar väll på att cykla nu när vädret är fint, lite skitväder så ska du se att den blir klar 😉
Nää, han passar väll på att cykla nu när vädret är fint, lite skitväder så ska du se att den blir klar 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 22:24Nu har jag äntligen fått min cykel,
Har skruvat fast flaskhållare osv. Men nu insåg jag att min väska vart för liten, Så ska nog beställa en medium istället.
Nån som kan rek ett bra multiverktyg som täcker det mesta ?
Nu har jag äntligen fått min cykel,
Har skruvat fast flaskhållare osv. Men nu insåg jag att min väska vart för liten, Så ska nog beställa en medium istället.
Nån som kan rek ett bra multiverktyg som täcker det mesta ?