Quote from Elias Engqvist on 3 April 2013, 22:07Niklas: Det beror om man ska ha cykeln att transportera sig eller om man verkligen vill bli en bra cyklist, träna seriöst, då kan det vara bra.
Jag vill inte närmare gå in på märken eftersom jag själv är i branschen - men det finns i olika prisklasser 😉
Niklas: Det beror om man ska ha cykeln att transportera sig eller om man verkligen vill bli en bra cyklist, träna seriöst, då kan det vara bra.
Jag vill inte närmare gå in på märken eftersom jag själv är i branschen - men det finns i olika prisklasser 😉
Quote from Mattias Ragnehed on 3 April 2013, 22:10Skoöverdragen är för vår och höst eller när du blir kall om fötterna. På sommaren cyklar du utan skoöverdrag.
Skoöverdragen är för vår och höst eller när du blir kall om fötterna. På sommaren cyklar du utan skoöverdrag.
Quote from Mattias Johansson on 3 April 2013, 22:17Skall du ha en riktigt bra pump att hänga på cykeln så föreslår jag Lezyne Micro Floor Pump.
Den enda pump jag tar med mig när jag flyger och/eller vill ha en säker pump på turer. Klarar utan problem över 8 bar.
Vill jag ha en diskretare pump så tar jag
Skall du ha en riktigt bra pump att hänga på cykeln så föreslår jag Lezyne Micro Floor Pump.
Den enda pump jag tar med mig när jag flyger och/eller vill ha en säker pump på turer. Klarar utan problem över 8 bar.
Vill jag ha en diskretare pump så tar jag
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 23:11Fin pump men ingen lättviktare.... jag köpte den här! Funkar bra och väger 59 gram.
http://alvikscykel.jetshop.se/blackburn-airstik-sl-p-879-c-126.aspx
Fin pump men ingen lättviktare.... jag köpte den här! Funkar bra och väger 59 gram.
http://alvikscykel.jetshop.se/blackburn-airstik-sl-p-879-c-126.aspx
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 21:29En sån har jag lånat en gång av Fredrik Ericsson i spöregn, man får passa fingrarna!
En sån har jag lånat en gång av Fredrik Ericsson i spöregn, man får passa fingrarna!
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 21:31Christer:
Första målet är att komma in i cyklingen och sen börja tappa lite kg, Efter det ska jag nog åka några motionlopp iaf. efter det får man se vart det tar sig.
Men vilken prisklass snackar vi ?
1-3000 kr eller mer ?
SöreN:
mm, Då kanske d
Christer:
Första målet är att komma in i cyklingen och sen börja tappa lite kg, Efter det ska jag nog åka några motionlopp iaf. efter det får man se vart det tar sig.
Men vilken prisklass snackar vi ?
1-3000 kr eller mer ?
SöreN:
mm, Då kanske d
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 13:04Bra tråd! (t+)
Bra tråd! (t+)
Quote from Mattias Ragnehed on 5 April 2013, 13:30Kolsyrepatronen med tillhörande manick har man med sig för att den inte tar någon plats. Jag får upp ca 6-7 kg tryck efter jag lagat punkan vilket räcker för att genomföra det tänkta passet.
Vill du istället ha en pump med dig bör den vara så liten att de
Kolsyrepatronen med tillhörande manick har man med sig för att den inte tar någon plats. Jag får upp ca 6-7 kg tryck efter jag lagat punkan vilket räcker för att genomföra det tänkta passet.
Vill du istället ha en pump med dig bör den vara så liten att de
Quote from Mattias Johansson on 5 April 2013, 23:36Jag har stått med reservpatroner som har läckt och varit tomma. Inte kul.
Tex. Nu om en månad skall jag till Spanien två veckor på oguidad cykelresa. Första veckan har jag sällskap. Andra veckan är jag själv. Då bryr jag mig inte om hur regelvidrigt det ä
Jag har stått med reservpatroner som har läckt och varit tomma. Inte kul.
Tex. Nu om en månad skall jag till Spanien två veckor på oguidad cykelresa. Första veckan har jag sällskap. Andra veckan är jag själv. Då bryr jag mig inte om hur regelvidrigt det ä
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 08:41Sören:
Mm, Har snubblat över några regler nu när jag försökt läsa så mycket jag kan. Montera pump på rampen var verkligen NO NO NO. Så får köpa en co2 pump. =)
Linnex:
När sånt händer är det grymt jobbigt och stå efter kanten utan nån luft. Det verk
Sören:
Mm, Har snubblat över några regler nu när jag försökt läsa så mycket jag kan. Montera pump på rampen var verkligen NO NO NO. Så får köpa en co2 pump. =)
Linnex:
När sånt händer är det grymt jobbigt och stå efter kanten utan nån luft. Det verk