Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 22:45Man kan vara bra snabb på cykel utan att äga en gps ...
Vad gäller att hålla benen varma så fungerar ett par vintertights eller längdskidbrallor ofta bra,så länga de inte har jobbiga sömmar. Skidbrallor har ju ibland windstopper, skönt när det är noll el
Man kan vara bra snabb på cykel utan att äga en gps ...
Vad gäller att hålla benen varma så fungerar ett par vintertights eller längdskidbrallor ofta bra,så länga de inte har jobbiga sömmar. Skidbrallor har ju ibland windstopper, skönt när det är noll el
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 19:35Anders:
Helt sant att man kan vara snabb, Men skönt och ha en gps så man kan göra rundor hemma och bara lägga in, Sen se pulsdata och kadens också.
Nej, helt sant. Bra tips du kom med. Ska kolla lite i garderoben vad jag har i klädes väg.
Det verk
Anders:
Helt sant att man kan vara snabb, Men skönt och ha en gps så man kan göra rundor hemma och bara lägga in, Sen se pulsdata och kadens också.
Nej, helt sant. Bra tips du kom med. Ska kolla lite i garderoben vad jag har i klädes väg.
Det verk
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 20:13Vet attt det är många här som inte håller med men jag tycker det kan vara bra att börja med att köpa allt på biltema (utom cykeln) och sen uppgradera efterhand.
Vet attt det är många här som inte håller med men jag tycker det kan vara bra att börja med att köpa allt på biltema (utom cykeln) och sen uppgradera efterhand.
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 20:15Petter:
Låter som en dyr väg och gå ? eller är allt tok billigt där?
Petter:
Låter som en dyr väg och gå ? eller är allt tok billigt där?
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 20:26Det är tokbilligt och ofta (men inte alltid) ganska dåligt. Men då får du ett billigt komplett kit och sen är det bara att uppgradera efterhand som saker går sönder eller du vill ha något bättre.
Det är tokbilligt och ofta (men inte alltid) ganska dåligt. Men då får du ett billigt komplett kit och sen är det bara att uppgradera efterhand som saker går sönder eller du vill ha något bättre.
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 21:20Kan faktiskt rekommendera deras lilla svarta plastpump för 39kr, har dock bara använt den till standardhjul, barnvagn och mtb, gissar att det blir tungt innan önskat tryck uppnåtts. Men lätt och liten och funkar till alla ventiltyper 🙂
Kan faktiskt rekommendera deras lilla svarta plastpump för 39kr, har dock bara använt den till standardhjul, barnvagn och mtb, gissar att det blir tungt innan önskat tryck uppnåtts. Men lätt och liten och funkar till alla ventiltyper 🙂
Quote from Mattias Ragnehed on 2 April 2013, 21:49Biltema säljer mycket skit när det gäller cykel. Faktum är att 99% är rena rama skräpet men en grej är ruskigt bra. Deras skoskydd. Blir inte så mycket bättre och speciellt inte för dom slantarna.
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Tillbehor/Klader-och
Biltema säljer mycket skit när det gäller cykel. Faktum är att 99% är rena rama skräpet men en grej är ruskigt bra. Deras skoskydd. Blir inte så mycket bättre och speciellt inte för dom slantarna.
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Tillbehor/Klader-och
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 22:45Visst det finns en del fynd på BT, även Lidl har ett och annat guldkorn ibland, men man ska sålla kritiskt det är inge roligt att ha felsydda eller skavande kläder. Kvalité brukar löna sig.
Vad jag saknar i listan är vindväst, ett universalplagg, tillsam
Visst det finns en del fynd på BT, även Lidl har ett och annat guldkorn ibland, men man ska sålla kritiskt det är inge roligt att ha felsydda eller skavande kläder. Kvalité brukar löna sig.
Vad jag saknar i listan är vindväst, ett universalplagg, tillsam
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 06:12Jag äger en gammal biltema cykel ett bra köp om man vill lära sig att meka. Dessutom den enda cykel jag någonsin ägt som jag aldrig varit rädd för att den ska bli stulen och ställer den på stan. Inte ens cykeltjuvar vill ha de. Kvaliten är usel på det mes
Jag äger en gammal biltema cykel ett bra köp om man vill lära sig att meka. Dessutom den enda cykel jag någonsin ägt som jag aldrig varit rädd för att den ska bli stulen och ställer den på stan. Inte ens cykeltjuvar vill ha de. Kvaliten är usel på det mes
Quote from Mattias Johansson on 3 April 2013, 07:59Har du en smartphone så tycker jag du skall avvakta med GPS och ta det när du är inkörd och vet vad du vill ha samt inte har något annat att lägga pengar på.
Finns många bra appar för cykling till smartphones. Själv kör jag med motionX
http://gps.motionx
Har du en smartphone så tycker jag du skall avvakta med GPS och ta det när du är inkörd och vet vad du vill ha samt inte har något annat att lägga pengar på.
Finns många bra appar för cykling till smartphones. Själv kör jag med motionX
http://gps.motionx