Quote from Berit Bengtson on 3 April 2013, 08:44CDON.com har 25% på sport o träning i april,
då borde priset på en Garmin Edge 800 HR+CAD bli 2572 SEK.http://cdon.se/sport-och-fritid/garmin/garmin-edge-800-hr-cad-p22612328
http://cdon.se/rabattkoder/
Redigerat 15min senare:
Den är redan slutsåld!
CDON.com har 25% på sport o träning i april,
då borde priset på en Garmin Edge 800 HR+CAD bli 2572 SEK.
http://cdon.se/sport-och-fritid/garmin/garmin-edge-800-hr-cad-p22612328
Redigerat 15min senare:
Den är redan slutsåld!
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 09:29Ang. skoskyddet tycker jag personligen att blixtlåset är alldeles för vekt. Annars funkar det perfekt på vintern, men som sommaröverdrag är den på tok för varm.
Tycker faktiskt att kedjetvätten fungerar ok, till ett bra pris.
Ang. skoskyddet tycker jag personligen att blixtlåset är alldeles för vekt. Annars funkar det perfekt på vintern, men som sommaröverdrag är den på tok för varm.
Tycker faktiskt att kedjetvätten fungerar ok, till ett bra pris.
Quote from Berit Bengtson on 3 April 2013, 09:36Om det går bör du helt strunta i att använda kedjetvätt öht.
Att dränka kedjan i lösningsmedel, oavsett variant, och på så sätt skölja ur allt fett som tillverkaren har tryckt in i kedjan bör man helt klart undvika.
Prova istället att torka av utsidan
Om det går bör du helt strunta i att använda kedjetvätt öht.
Att dränka kedjan i lösningsmedel, oavsett variant, och på så sätt skölja ur allt fett som tillverkaren har tryckt in i kedjan bör man helt klart undvika.
Prova istället att torka av utsidan
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 09:40Vem har sagt att man behöver använda lösningsmedel?
Vem har sagt att man behöver använda lösningsmedel?
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 10:36Använder vatten tillsammans med kedjetvätten för att få bort grus och damm även på insidan av kedjan. Torkar av kedjan med trasa och låter den sedan torka alt. om mer bråttom torkar med värmepistol.
I min värld går oljor inte att lösa med vatten. I kemin
Använder vatten tillsammans med kedjetvätten för att få bort grus och damm även på insidan av kedjan. Torkar av kedjan med trasa och låter den sedan torka alt. om mer bråttom torkar med värmepistol.
I min värld går oljor inte att lösa med vatten. I kemin
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 18:17Petter:
Är nog bättre lägga på lite och få bra grejer så det håller. Så man inte tröttnar direkt när allt går sönder och inte håller.
Patric:
Får kolla in den nästa gång jag åker förbi.
Sören:
Okey. Funkar skoöverdraget bra på sommaren ? eller ä
Petter:
Är nog bättre lägga på lite och få bra grejer så det håller. Så man inte tröttnar direkt när allt går sönder och inte håller.
Patric:
Får kolla in den nästa gång jag åker förbi.
Sören:
Okey. Funkar skoöverdraget bra på sommaren ? eller ä
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 19:5646, karnske var det vattenskidor du skulle satsat på!
Skippa pumpen på biltema, den är bra och hållbar för det priset, men för klen till racer om man vill få upp lite tryck, har dock inte provat, finns mängder med trådar om pumpar, men i regel en bra fotp
46, karnske var det vattenskidor du skulle satsat på!
Skippa pumpen på biltema, den är bra och hållbar för det priset, men för klen till racer om man vill få upp lite tryck, har dock inte provat, finns mängder med trådar om pumpar, men i regel en bra fotp
Quote from Elias Engqvist on 3 April 2013, 20:47En riktig cyklist har väl en wattmätare också?
😛
En riktig cyklist har väl en wattmätare också?
😛
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 21:10Patric:
Har vanligtvis 44-45 i skostorlek fast cykelskor verkar vara lite mindre i storlek.
Du kan ju tänka dig kraften jag kommer få när jag trampar. Du vet väl vad dem säger stora fötter stor k** =) .
En bra fotpump har jag. Köpte en Blackburn, Ai
Patric:
Har vanligtvis 44-45 i skostorlek fast cykelskor verkar vara lite mindre i storlek.
Du kan ju tänka dig kraften jag kommer få när jag trampar. Du vet väl vad dem säger stora fötter stor k** =) .
En bra fotpump har jag. Köpte en Blackburn, Ai
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 21:44Vad säger cykelfolket om att köpa en
Sigma BC 1609 STS + CAD trådlös cykeldator
Istället för en edge 500 eller edge 800 ?
Vad säger cykelfolket om att köpa en
Sigma BC 1609 STS + CAD trådlös cykeldator
Istället för en edge 500 eller edge 800 ?