Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonvad behövs
You need to log in to create posts and topics.

*antecknar i minnet*

- våtdräkt…låter skitkrångligt…den skippar jag…om man kan?
- ”pissa aldrig i motvind” – check
- inte cykla med bar överkropp….*skulle aldrig i livet komma på tanken*
- nummerlappsband….måste kolla upp vaffanken DET nu är…??
- uthålli

Man lär sig en massa vettigt genom att läsa alla fyndiga inlägg... 🙂 Tackar för det!

Jag har endast varit med på två tävlingar och har också testat två varianter av nummerlappsbälte. Första gången gjorde jag ett eget med resårband och fäste i två hål s

Man kanske kan använda sin FT-nummerlapp?? Eller blir det bökigt? En sådan här menar jag :

BILD:http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/liten/130305.jpg

Den kanske inte är tillåten förresten....

FT-nummerlapp? Vad står FT för? FyrahundraTusen meter? 😉

Fält Tävlan

Jag har kört 2 st och jag körde i typ löpar tajts vid och drog på en cykel tröja till växlingen till cykel där hadde jag som vanligt nummerlappen på tröjan.
Ja träna på växlingar är bra Oj vilken tid det tar. Borblemet är att man är blöt och strässad när

Angående att ta på cykelskorna "i farten": gör det bara om du känner dig riktigt säker på det. Vid varje tävling ser man personer som misslyckas och tappar rejält med tid på det (och håller även på att köra av vägen eller bli påkörda av personer som kör i

Precis Christer, och kan man poängtera, ibland blir det trassel även bland eliten. Så, det är en cool grej, men i längden tror jag man tjänar på att vara snabb att sätta på dom på konventionellt sätt!

Men alltså ni flickor, vad simmar ni i då? Har ni sportbh på under simningen? Som tjej vill man ju inte stå och byta tröja på växlingsområdet. Vill inte direkt stå i underkläderna på växlingsområdet samtidigt som jag inte har lust att cykla och springa i

Men du har inte "baddräkt" på dig när du simmar. Du har de kläder som du cyklar och springer i, iaf på kortare lopp som sprint/olympisk. Så cykelbyxor, sportbh och linne/tröja på. Det torkar sen när du cyklar, eller du blir ju varm ändå så du märker inte