Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 13:02Aha, missade hans inlägg bland alla svar. Sorry Tomas. 🙁
Aha, missade hans inlägg bland alla svar. Sorry Tomas. 🙁
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 22:03Annica: Jo jag mailade förstås tidningen det första jag gjorde. För ca två veckor sedan. Men de har inte hört av sig.
Jag ber att få tacka för alla vinklar och tips. Jag tror iofs inte att de där tre bokstäverna har någon betydelse på min nivå, men jag g
Annica: Jo jag mailade förstås tidningen det första jag gjorde. För ca två veckor sedan. Men de har inte hört av sig.
Jag ber att få tacka för alla vinklar och tips. Jag tror iofs inte att de där tre bokstäverna har någon betydelse på min nivå, men jag g
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 22:28Dåligt av dem att inte svara, det skulle ju inte ta många minuter av deras tid. (t-)
Dåligt av dem att inte svara, det skulle ju inte ta många minuter av deras tid. (t-)
Quote from ellen olsson on 4 February 2010, 23:04De kanske inte vet själva? 😉
De kanske inte vet själva? 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 23:40Utan att varken göra anspråk på att vara en tidningsrecencent eller kunna allt om träning måste jag säga att Aktiv Träning var en otroligt dålig tidning.
Inaktuellt, spretigt och ogenomtänkt.
Utan att varken göra anspråk på att vara en tidningsrecencent eller kunna allt om träning måste jag säga att Aktiv Träning var en otroligt dålig tidning.
Inaktuellt, spretigt och ogenomtänkt.
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 01:59Inaktuell Träning?
Inaktuell Träning?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 14:10hALvMarathon-tempo kanske? ALM är som sagt ingen term jag stött på och Google ger inga svar. Nu måste jag också få reda på vad det står för!
Under tiden kan jag rekommendera följande artikel om tempoträning, bra mycket bättre än aktiv träning:
http://ww
hALvMarathon-tempo kanske? ALM är som sagt ingen term jag stött på och Google ger inga svar. Nu måste jag också få reda på vad det står för!
Under tiden kan jag rekommendera följande artikel om tempoträning, bra mycket bättre än aktiv träning:
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 16:03Ytterligare en gissning...
Då tidningen lär vara dansk gissar jag att ALM är en förkortning av "ALMindelig" = allmän.
Vilket skulle motsvara vanlig distanslöpningstempo dvs prat-tempo-löpning.Hittade ett träningsprogram som använder sig av alm. tempo
Ytterligare en gissning...
Då tidningen lär vara dansk gissar jag att ALM är en förkortning av "ALMindelig" = allmän.
Vilket skulle motsvara vanlig distanslöpningstempo dvs prat-tempo-löpning.
Hittade ett träningsprogram som använder sig av alm. tempo
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 21:18Jag hade samma teori som Otto.
Jag hade samma teori som Otto.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 21:37ALM betyder väl "All Ladies Marathon" alltså marathon endast för damer?
ALM betyder väl "All Ladies Marathon" alltså marathon endast för damer?