Quote from Guest on 7 May 2010, 09:59Inspirerad av Princesstårt-tråden undrar jag:
När du springer långpass eller ett extra hårt pass och det börjar kurra i magen, vad vill du helst äta när du kommer hem?Min dröm är att komma hem till en brunch:
amerikanska pannkakor
fruktsallad med mang
Inspirerad av Princesstårt-tråden undrar jag:
När du springer långpass eller ett extra hårt pass och det börjar kurra i magen, vad vill du helst äta när du kommer hem?
Min dröm är att komma hem till en brunch:
amerikanska pannkakor
fruktsallad med mang
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:09Flintastek.
Flintastek.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:09Ofta inte speciellt hungrig efter ett tufft pass men däremot sugen på salta lakritsbalkar.
Har svårt att få i mig mat, måste vänta någon timme eller så.Kom ihåg för några år sen efter Gtb-varvet så stannade vi till på Burger King i Delsjö och usch vad j
Ofta inte speciellt hungrig efter ett tufft pass men däremot sugen på salta lakritsbalkar.
Har svårt att få i mig mat, måste vänta någon timme eller så.
Kom ihåg för några år sen efter Gtb-varvet så stannade vi till på Burger King i Delsjö och usch vad j
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:18Jag tänker nog mer på en kall öl. Är inte speciellt sugen på mat under passen.
Jag tänker nog mer på en kall öl. Är inte speciellt sugen på mat under passen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:21Mat tänker jag nog inte så mycket på.
Hårda pass=lätt illamående och drömmer om att få tillräckligt med luft
Långa pass=kall cola låter gott...
Mat tänker jag nog inte så mycket på.
Hårda pass=lätt illamående och drömmer om att få tillräckligt med luft
Långa pass=kall cola låter gott...
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2010, 10:22Gainomax vanilj! Edit: Kylskåpskall gainomax!
Fast Jennys brunch låter väldigt lockande - det är nog bara min fantasi som är lite strängt hållen!
Gainomax vanilj! Edit: Kylskåpskall gainomax!
Fast Jennys brunch låter väldigt lockande - det är nog bara min fantasi som är lite strängt hållen!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:29Läsk. läsk, läsk!
Läsk. läsk, läsk!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:33Ibland springer jag förbi Pågens bageri(fabrik) på hem från Amundön och på lördagsmornarna bakar de ofta kanelbullar. Gud vilka kanelbullefantasier jag kan ha på väg hem då.
Flintastek var intressant. Jag är nästan aldrig sugen på protein, det är sockrig
Ibland springer jag förbi Pågens bageri(fabrik) på hem från Amundön och på lördagsmornarna bakar de ofta kanelbullar. Gud vilka kanelbullefantasier jag kan ha på väg hem då.
Flintastek var intressant. Jag är nästan aldrig sugen på protein, det är sockrig
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:36Jag misstänker att det beror på att jag cyklar 3-4 timmar. Jag råkar ut för normala hungerskänslor. 🙂
Edit: Ojsan, nu hamnade jag i löpartråden igen utan att läsa.
Jag misstänker att det beror på att jag cyklar 3-4 timmar. Jag råkar ut för normala hungerskänslor. 🙂
Edit: Ojsan, nu hamnade jag i löpartråden igen utan att läsa.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:14En kall öl ! (och det behöver inte vara staket-öl, funkar lika bra med nödraketer)
En kall öl ! (och det behöver inte vara staket-öl, funkar lika bra med nödraketer)