Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:14Kakmonstret röjer loss i skafferiet & kylen! Allt som är gott och går att mula in direkt på stående fot 😉
Kakmonstret röjer loss i skafferiet & kylen! Allt som är gott och går att mula in direkt på stående fot 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:15Kroppkakor med grädde och lingonsylt!
Kroppkakor med grädde och lingonsylt!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:16Vad jag oftast får:
Bacon eller prinskorv
Pannkakor med pannkakssirap
diverse mackor
juice & the
Kompletteras med en makrillburk.Eller det var brukade. Nu försöker jag springa långpass en annan dag än på helgen, när de väl blir av ...
Vad jag oftast får:
Bacon eller prinskorv
Pannkakor med pannkakssirap
diverse mackor
juice & the
Kompletteras med en makrillburk.
Eller det var brukade. Nu försöker jag springa långpass en annan dag än på helgen, när de väl blir av ...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:19Jag är alltid sugen på wok efter mina långpass.. 🙂
Jag är alltid sugen på wok efter mina långpass.. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:20När jag är ute på långpass med racern är det oftast pizza eller liknande men några gånger jag varit ute på löppass har jag längtat efter gröt!?!?
När jag är ute på långpass med racern är det oftast pizza eller liknande men några gånger jag varit ute på löppass har jag längtat efter gröt!?!?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:21Nu får ni förklara: staket-öl, nödraketer och pannkakssirap??
Nu får ni förklara: staket-öl, nödraketer och pannkakssirap??
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:26BILD:http://www.mynewsdesk.com/files/be88747a956c9cdfb2f86d9c21946789/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/mb_pc_syrup_medium.jpg?1268296888
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/grays/image/view/mississippi-belle-pancake-syrup-35937
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/grays/image/view/mississippi-belle-pancake-syrup-35937
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:27Aha. Typ lönnsirap?
Aha. Typ lönnsirap?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:27Staket-öl : Klass III
Nödraket : Klass II, kallas även konsum-öl, avser oftast 3,5:or men kan även avse 2,8:or
Pannkakssirap: Antar att man avser Lönnsirap, Amerikaniserat pannkakstillbehör som (IMHO) på alla sätt är underlägset blåbärssylt.
Staket-öl : Klass III
Nödraket : Klass II, kallas även konsum-öl, avser oftast 3,5:or men kan även avse 2,8:or
Pannkakssirap: Antar att man avser Lönnsirap, Amerikaniserat pannkakstillbehör som (IMHO) på alla sätt är underlägset blåbärssylt.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:29Blåbärssylt är jag inte inkörd på, vill ha lingon, men ingetdera passar mig bra till bacon och prinskorv.
Sirapen är inte en ren lönnsirap, utan ngn sorts blandning som flyter lite tjockare än den där tunna kanadensiska(?) varianten av lönnsirap på glasfl
Blåbärssylt är jag inte inkörd på, vill ha lingon, men ingetdera passar mig bra till bacon och prinskorv.
Sirapen är inte en ren lönnsirap, utan ngn sorts blandning som flyter lite tjockare än den där tunna kanadensiska(?) varianten av lönnsirap på glasfl