Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:18Jo, vissa gånger vill magen inget ha. Men då både kompenserar och överkompenserar man ju för energibristen dagen efter istället. Mums skafferiet!
Jo, vissa gånger vill magen inget ha. Men då både kompenserar och överkompenserar man ju för energibristen dagen efter istället. Mums skafferiet!
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 09:00Jo, bortsett från direkt efter långpasset så är ju en av de många tjusningarna med långlöpning att man helt obekymrat kan ladda in vad fan man vill. Det är ju så kul att äta! 🙂
Pizza? Jatack.
En halvliter glass med hemkokt chokladsås? Bring it on!
En h
Jo, bortsett från direkt efter långpasset så är ju en av de många tjusningarna med långlöpning att man helt obekymrat kan ladda in vad fan man vill. Det är ju så kul att äta! 🙂
Pizza? Jatack.
En halvliter glass med hemkokt chokladsås? Bring it on!
En h
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 09:20Cykling är ju ännu bättre ur kaloribrännarsynpunkt... 🙂
Cykling är ju ännu bättre ur kaloribrännarsynpunkt... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 09:54@Tomas: Man får i sig 2 liter mikrad glass på samma tid det tar för 0,5 liter otinad.
@Tomas: Man får i sig 2 liter mikrad glass på samma tid det tar för 0,5 liter otinad.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:52@Anders: min sjukliga fixering vid klockan upphör när passet är slut, så jag är beredd att ta den längre tiden för att käka glassen i fast tillstånd (även om den smälter jävligt snabbt av den varma chokladsåsen). Men tack för tipset! 😉
@Anders: min sjukliga fixering vid klockan upphör när passet är slut, så jag är beredd att ta den längre tiden för att käka glassen i fast tillstånd (även om den smälter jävligt snabbt av den varma chokladsåsen). Men tack för tipset! 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 15:40Det är inte varje gång suget kommer men ibland efter ett rejält pass så kan jag få ett otroligt sug på en saftig kebabpizza och en riktigt kall öl.
Minns att jag skulle unna mig en god kebabpizza efter göteborgsvarvet förra året. Gick till stationen frå
Det är inte varje gång suget kommer men ibland efter ett rejält pass så kan jag få ett otroligt sug på en saftig kebabpizza och en riktigt kall öl.
Minns att jag skulle unna mig en god kebabpizza efter göteborgsvarvet förra året. Gick till stationen frå
Quote from Anders Wenneberg on 11 May 2010, 17:14Å det bästa som finns efter ett långpass (enligt mitt tycke) är ju en trippel espresso med varm mjölk. Säkert inte den bästa väskan att fylla på med, men bara tanken på njutningen får mig att orka de sista kilometrarna 🙂 Om jag får en bit mörk choklad ti
Å det bästa som finns efter ett långpass (enligt mitt tycke) är ju en trippel espresso med varm mjölk. Säkert inte den bästa väskan att fylla på med, men bara tanken på njutningen får mig att orka de sista kilometrarna 🙂 Om jag får en bit mörk choklad ti
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2010, 17:25espresso m varm mjölk? Latte kanske? 😉
espresso m varm mjölk? Latte kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 19:02Vi låter ju helt matsjuka här:), men i vintras efter långpass med skidorna så var det nachotallrik det enda jag var sugen på...
Vi låter ju helt matsjuka här:), men i vintras efter långpass med skidorna så var det nachotallrik det enda jag var sugen på...
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 20:59Men är inte det ett plus med träning, och speciellt med långa pass, att maten smakar så sjukt gott efteråt? Om jag inte tränar en period njuter jag inte alls like mycket av god mat.
Imorgon är det långpass för mig. Har köpt ingredienser till pannkakor m
Men är inte det ett plus med träning, och speciellt med långa pass, att maten smakar så sjukt gott efteråt? Om jag inte tränar en period njuter jag inte alls like mycket av god mat.
Imorgon är det långpass för mig. Har köpt ingredienser till pannkakor m