Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Brukar bli ruskigt sugen på kaffe & dammsugare elr delicatobollar.

Ibland när jag åker långpass på skidor blir jag toksugen på öl 🙂 Har inga speciella sug annars när jag springer eller så, tycker hungern brukar komma när man kommer hem och hinner känna efter.

Jag som verkligen gillar att äta är nästan aldrig sugen på mat när jag är ute och springer. Jjust nu dricker jag oboy när jag kommer hem och det smakar djävulskt gott. Periodvis brukar jag dricka Gainomax efter träning - det är nog ännu godare. Efter att

Jag måste revidera mig lite. Tidigare så skrev jag att jag inte brukar fantisera om mat när jag springer.

Igår sprang jag 33 km på alldeles för lite frukost. Planen var att pröva en mindre fiberrik frukost. En tallrik havregrynsgröt med mjölk och en gro

Man kan konstatera att vi inte är särskilt överens...
Flest röster får dock "öl".

Här är den kompletta listan, indelad i kategorier:

KATEGORI ”Dricka”

- en kall öl
- En kall öl
- Öl.
- kall öl
- öl

- Läsk. läsk, läsk!
- kall cola
- Iskall Coca-Cola o

Under gårdagens 36-kilmeterspass drömde jag om allt möjligt som går att kasta in i ansiktet, ända tills jag kom hem och hade möjlighet att verkställa.

Hur hungrig jag var då har jag beskrivit i tråden "Illamående efter långpass"...

Efter två timmar fick

Tomas: Inte för att jag brukar bli illamående, men suget efter mat brukar försvinna efter ett tag.

Så precis som för dig så blev det inte något frosseri. Min fantasi bestående av finsk lakrits, chèvretoast, kanelbullar, semlor etc. blev i realiteten en

Tack Lena för en fin sammanfatting! Kanske bör kategorin "Odefinierbart" döpas om till "Gröt"? 😉

Va, verkställer ni inte frosseriet?
För mig blev det nybakt bröd med ost, skinka, dijonsenap och grönsaker, chai latte och juice på "vårt" café.

Nästa he

Som du stekt innan, får man förmoda. Tanken på att ställa sig och grädda en sats pannkakor efter långpasset känns sisådär...

Minns att efter karatepassen på 90-120 minuter så brukade man vara ganska mör och ha en bit hem, då blev det först en cola för det akuta (eller saft om jag varit ordentlig och blandat, elelr bara vatten om det var slut i automaten också), hemma blev det v