Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Riktig hamburgare med pommes.

(t+)

Johanna - jag hade aldrig klarat att springa långpass i Ljungsbro. Chokaddoften hade knäckt mig. En gång när jag kom hem efter 2,5 timmar löpning, hungrig och doftandes som en gammal travhäst, stod TVn på och det var "Laila bakar". Vilken choklad-porr! 😀

Pytt i panna, stekt ägg, en kall Carlsberg och en lille en därtill.

Ett rejält julbord!

Stor hårdmacka med massor honung på. Gillar inte honung i vanliga fall men i långpassockerkoma dyker detta upp i skallen.

Iskall Coca-Cola och kanelbullar! mmmm.... (L)

Leverpastej macka med saltgurka och ett stort glas mjölk!

Blev riktigt varm i Aalbogr i onsdags. Sprang två timmar med en kollega. Då pratade vi om vad och var vi skulle äta efter det förhållandevis långa träningspasset.

Det första vi skulle göra när vi kom tillbaka till hotellet var att ta varsin kall öl och s

Ett tag sprang jag ofta förbi en "korvkiosk" som utlovade fleskesteg ... det blev jag väldigt sugen på att pröva varje gång - men de hade inte öppet :/
F ö tycker jag att färsk frukt och bär funkar dåligt ihop med prinskorv, mest fruktiga jag kan tänka mi

Jag hade inte något större sug efter mitt 30 km pass idag på morgonen...men det kan bero på att jag gick in och handlade snickers och käck (jag vägrar acceptera namnbytet) vid 20 km. 😀