Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad gör ni med alla medaljer?
You need to log in to create posts and topics.

Under min korta karriär som slätlöpare <1 år har jag skrapat hem fem medaljer (enligt devisen "alla får pris" ). Ni som har hållit på några år, vad gör ni med alla medaljer?

Under mina 6 år som orienterare har jag fått en ost och en sexpack dasspapper.

Jag har samlat dem i en hink/korg. (den är överfull) Min fru envisas med att lägga sina i metallåtervinningen.

Jag slängde alla förra året. Så länge det är medaljer som alla får så tycker jag inte att det är intressant att spara dem. Min silvermedalj på Vansbrosimningen funderade jag på att spara, men sen åkte den också eftersom alla som genomför loppet 4-6 ggr få

Sopsorteringen kanske? eller behåll den eller dom som uppfyller ett personligt värde..

jag har behållit mina. Detta framförallt för att varje medalj har ett minne, en upplevelse etc. När jag kikar på mina medaljer (inte såå många men några iaf) så minns jag känslan jag hade under varje specifikt lopp...

Jag nästan skäms för att jag sparar mina få medaljer. Min fru har ett antal SM-medaljer i olika valörer från sin tid som handbollsspelare. De ligger i en skokartong i förrådet så det är inte läge att vara stolt över mina. 😀

Metallåtervinningen varenda en. Men det är ju just för att det är medaljer som alla får, om jag någon gång vinner en medalj som är värd något kommer jag att spara den.

Ett tag trodde jag att barnen skulle kunna tycka att det var kul att leka med, men de

Tycker att det kan vara lite kul att behålla medaljer, t-shirts, glas eller liknande saker som man har fått. Som med allt annat så gör man ju det som känns bäst.. kan bli en morot till att ställa upp i samma eller fler tävlingar med?

Jag har också undrat om jag borde skämmas för att jag sparar mina och är jätteglad för varenda en av dem.. men jag verkar inte vara ensam om att se något slags värde i varje enskild medalj, trots att alla får dom.

För mig är det inte guldmedaljen i sig s

Ni som slänger era i metallåtervinningen: varför tar ni emot medaljerna ö.h.t. då när ni vet att ni bara kommer att slänga dem?

Jag sparar mina, för hade jag väntat på att jag skulle ha någon som "hade ett värde", så lär jag aldrig ha någon. Min finaste