Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad gör ni med alla medaljer?
You need to log in to create posts and topics.

Grattis till Guldmedaljen Jenny. Starkt jobbat. Jo du har en poäng med det att man bör behålla medaljen man får eller placera den i rätt behållare om man vill återvinna den.. som med allt annat (t+)

Mina hamnar i en låda. Vet egentligen inte varför jag spar dem. Ofta tänker jag på annat efter målgång när de ger mig medaljen så den åker ner i fickan direkt och sedan åker den ner i lådan hemma - utan att jag ens tittat på den. (skäms)

Jag har provat n

Mina bor i en låda tills vidare, det är inte så många att det blir ett problem. De är inte heller särskilt gamla. Med tiden lär de kanske åka ut, jag är inte sådan att jag bygger vitriner åt dem iaf. Elin har använt sina till spurtpriser i vardagsrummet å

Jag brukar inte ens ta nån medalj, tycker mest att de ligger och skräpar. Jag avskyr "prylar" ok om de är fina och man kan ha dem framme men saker som ska ligga i en låda nånstans och bara ta upp plats brukar få lämna huset förr eller senare.

Jag gav bort mina till barnen som blev överlyckliga, de har sett ut som små julgranar. Nu har även deras kompisar fått medaljer, man undrar ju vad de deras föräldrar tänker...

Oj, kul att höra olika varianter ni kör med. Städade lite igår och hittade två medaljer som jag hängde upp på en spik i källaren bredvid de andra som redan hängde där. Så blev jag nyfiken på hur ni andra gör.

Tycker att det är mycket bättre när man får en funktions T-shirt.
Det är något man kan ha nytta av och använda samtidigt som arrangören får lite gratisreklam.

Vågade dock inte ha på mig min "stkhlm marathon finisher" på blodomloppet, kändes som att det

Jag spar vissa medaljer, de som kommer från lopp som har varit lite mer utmaning för mig. I detta fallet Lidingö Ultra (den är i återvunnet glas uppträdd på läderrem = gilla!) och Stockholm Marathon. Tror även jag har sparat medaljen från Stockholm Halvma

Det blir snyggt att ha på kostymen när man ligger på Lit de Parade.

Jag har satt upp mina på vägen snyggt och prydligt de ger mej inspiration. Jag har ju bara hållt igång mindre än ett år.