Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:35Ah, nu kom vi nog närmare pudelns kärna (tack Andrew!).
Då blir frågan istället - varför är män så konflikträdda? Vad är det som är så farligt med att tala om vad man är missnöjd med?
Ah, nu kom vi nog närmare pudelns kärna (tack Andrew!).
Då blir frågan istället - varför är män så konflikträdda? Vad är det som är så farligt med att tala om vad man är missnöjd med?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:35Aliki:
Håller med till fullo... *sätter ett plus i kanten*
Aliki:
Håller med till fullo... *sätter ett plus i kanten*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:36Exet har två tjejkompisar. Den ena har ett förhållande med en gift man och den andra har tre pojkvänner som inget vet om varandra... så jo, jag vet att det kan se ut så med...
Exet har två tjejkompisar. Den ena har ett förhållande med en gift man och den andra har tre pojkvänner som inget vet om varandra... så jo, jag vet att det kan se ut så med...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:36Så frågan blev alltså egentligen
Varför vara kvar i ett förhållande man vantrivs i
Så frågan blev alltså egentligen
Varför vara kvar i ett förhållande man vantrivs i
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:36@Jessie, kanske vill man ha båda. En Trygg kvinna som man (kanske) älskar och som man kan leva tillsammans, men sen vill man ju också alltid ha det som är förbjudet (aka: groggludret med en fita lika stor som en lastbil)
@Jessie, kanske vill man ha båda. En Trygg kvinna som man (kanske) älskar och som man kan leva tillsammans, men sen vill man ju också alltid ha det som är förbjudet (aka: groggludret med en fita lika stor som en lastbil)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:37Pia:
Hahah, jag kan ju bara tala för mig själv. Vet ju att världen är full av andra män, den ena smartare än den andra, den tredje dummare än den fjärde o.s.v... JAG håller vad jag lovar, det är kanske SÅ jag skulle ha uttryckt mig för att bli förstådd..
Pia:
Hahah, jag kan ju bara tala för mig själv. Vet ju att världen är full av andra män, den ena smartare än den andra, den tredje dummare än den fjärde o.s.v... JAG håller vad jag lovar, det är kanske SÅ jag skulle ha uttryckt mig för att bli förstådd..
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:37@Andrew
Tror att det gäller dom flesta oavsett kön.
*edit*
lol. missade totalt mitt senaste inlägg?
Tryckte på någon knapp och sidan laddades om?
@Andrew
Tror att det gäller dom flesta oavsett kön.
*edit*
lol. missade totalt mitt senaste inlägg?
Tryckte på någon knapp och sidan laddades om?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:37Vet inte riktigt vad du menar med Snatch och Brad Pitt, Andrew... (#)
Här hittade jag en nyhetsnotis som garanterat är från platsen jag pratade om:
"
30 OCT
Irish Examiner Page 6Gardaí believe a vicious slash-hook attack that led to a defenceless hors
Vet inte riktigt vad du menar med Snatch och Brad Pitt, Andrew... (#)
Här hittade jag en nyhetsnotis som garanterat är från platsen jag pratade om:
"
30 OCT
Irish Examiner Page 6
Gardaí believe a vicious slash-hook attack that led to a defenceless hors
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:40@Jessie; Varför är vi konflikträdda? Enkelt:
1. Ni vinner alltid, antingen genom att dra till knep(gråt och skrik brukar vara favoriten) eller genom faktaargumet som är irrelevanta för killen.
2. Han är rädd att du lämnar honnom. Han älskar dig fortfarand
@Jessie; Varför är vi konflikträdda? Enkelt:
1. Ni vinner alltid, antingen genom att dra till knep(gråt och skrik brukar vara favoriten) eller genom faktaargumet som är irrelevanta för killen.
2. Han är rädd att du lämnar honnom. Han älskar dig fortfarand
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:42Rasmus // Toppenbra film i min smak, av Guy Ritchie som även gjorde Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Brad Pitt är en "traveller", och även "bare knuckle fighter". Coola grejer
Rasmus // Toppenbra film i min smak, av Guy Ritchie som även gjorde Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Brad Pitt är en "traveller", och även "bare knuckle fighter". Coola grejer