Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Max

Herrejösses..
Hur förväntar du dig att du ska få en partner när du helt uppenbart anser att alla kvinnor endast är ute efter sex och pengar?
Hur blir man 19 år och så synisk?

Förövrigt.. jag har varit singel i snart 2 år sedan jag blev dumpad av m

@Jari. Ser man hur vissa tjejer beter sig idag mot inte bara män i allmänhet utan sina pojkvänner så är det nästan bud på att ladda bultpistolen... Fruktansvärt egotrippade, obildade, respektlösa och totalt nersupade kvinnor.
Inte för att männ är så myck

hUM HUM HUM---

Män och kvinnor är lika skyldiga till a snedsteg...i alla fall i min vänskapskrets...

Vi är också lika skyldiga till att vara människor...tvivla..söka förändra...rädda för att stagnera...

där av letar vi när vi inte borde

Max:

Tror problemet ligger i att du tror att alla tjejer är som tjejerna som gett dig "bad vibes" om man säger så. Det är lätt hänt, men du får inte glömma att alla är olika individer, har olika viljor, värderar saker olika... så det är helt fel att dra

Undra om jag fick ett svar på frågan??
Konflikträdda?
För spännings skull?

Eftersom när mina manliga kompisar har blivit dumpade jar det i 80% av fallen varit att han antingen inte var bra nog/ofta nog i sängen och/eller att han inte bjod på drinkar i baren stup i kvarten/betalade andra saker.

Sen när de har gort slut så har d

@Jari, jag är öppen. Men jag vill bara inte bli brännd igen om man säger så....

Both boys and girls are same shit if they ARE shit... kan inte säga det bättre!

Kan bara hålla med dig Jari....
Same shit oavsett kön....

Max:

Du blir bränd om du har den uppfattningen om tjejer, jag vet hur det är att bli bränd, tro mig att jag vet. Det är fruktansvärt den stunden innan man kommit över det. Men du får inte tro att alla tjejer är likadana bara, då är du ute på hal is och p