Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag sa alldrig att vi killar är några änglar (det är vi verkligen inte) men det brukar bli så att om en tjej gör slut så ska alla tycka synd om henne men hos killen är det bara mer eller mindre "get over it"

@Jari; eller så tar jag ingen tjej alls. Leker man inte med elden så kan man inte bränna sig....

Max // Du anger x antal skäl till att lära känna någon ordentligt innan man går in i ett förhållande. Dock är det så i tonåren att många är väldigt osäkra på sig själva och gör väldigt konstiga saker (talar om egna erfarenheter). Det där är en av de saker

Max:

Bit ihop, var en man, skiter det sig så släpp skiten och gå vidare! Häng inte upp dig på några enstaka händelser för länge 😉

utan eld blir det jäkligt kallt på vintern....................
Har jag märkt

" Dock är det så i tonåren att många är väldigt osäkra på sig själva och gör väldigt konstiga saker (talar om egna erfarenheter). Det där är en av de saker som blir väldigt mycket bättre med åren. " - Andrew

Och trots allt är ungefär(???) hälften av alla

Kan lätt beskriva hur jag tror Max känner:

Jag kan göra en liknelse...

Om han går till en kiosk, köper en Snickers, går iväg från affären och öppnar paketet och upptäcker att det är en Twix där inne. Detta gör han om ett flertal gånger, tillslut när han

@Andrew: (t+)

Rent allmänt: Nog fan har man gjort bort sig i "unga" år (och tyvärr även under senare år), men det är en del av livet som man får acceptera. I tonåren är ju en av de stora sakerna att faktiskt experimentera, skaffa sig erfarenheter, bli br

Nej jag vill inte bli ompysslad det är inte det de handlar om. Det är att en tjej kan bete sig nästan hur svinigt som helst, blir hon dumpad så är det änndå synd om henne. Hos killen så behövs det Väääldigt mycket mera.

Behövs mera vadå?