Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag nedvärderar inte Tjejer. Jag är bara realsit och förbereder mig för de saker som kan(men absolut inte måste) hända.

Max // Vanligt argument under kalla kriget när man byggde upp arsenaler av kärnvapen!

@Magnus; Igen, våran diskusion är inte absolut, den innefattar altså inte ALLA kilar/tjejer. Det betyder att det alltid finns några som är annorlunda; från båda könen

Äh, är det någon som ska vara cynisk här så är det väl jag? Men så kan man ju inte tillåta ANDRA att styra ens framtida liv. Om jag inte kan möta nästa man som om jag aldrig blivit sårad så är det ju de män som sårar mig som bestämmer hur min framtid ska

Andrew:

Bra beskrivet, same here... hade samma problem jag.

@Max: Det där tror jag har ganska mycket med att göra hur mycket killen själv tillåter _sig själv_ att tycka att situationen suger... Om du håller uppe ett sken av att "Nä fan, allt är ok... Det var bara en jävla brudjävel!" så tycker garanterat dina pola

Ja, när min tjej börjar skicka kärnvapen så ska jag fan se till att hon (bildligt talat) blir sönderbombad. Startar man krig med mig så är det bättre om ni ve vad ni gjör....

Tack Magnus (t+)

Max komihåg detta när du är dubbelt så gammal...Det gör dubbelt så ont, grälen är dubbelt så patetiska och man har 100 gånger mer att förlora...

Men Max, du kan ju inte förbereda dig på hur din nästa tjej kommer att vara mot dig. Du vet ju inte nått om henne än... hon kanske är raka motsatsen till det du beskrivit vara dina största farhågor. Vad gör du då? Du kan inte sitta och misstänka henne då

@Andrew och Jari: Wow! Känner igen situationen så väl... Det kan vara en topic för nästa diskussion kanske? Varför bränner vi våra broar? 😉