Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:05Killenssituation ska vara betydligt värre än tjejens innan ngn tycker synd om honnom
Killenssituation ska vara betydligt värre än tjejens innan ngn tycker synd om honnom
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:06Eller är det så att det hos killar krävs mycket mer för att de ska tycka synd om killkompisen än vad det gör hos tjejer för att de ska ge sympati till varandra
Eller är det så att det hos killar krävs mycket mer för att de ska tycka synd om killkompisen än vad det gör hos tjejer för att de ska ge sympati till varandra
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:07Inte för att vara sån...men kärleksbekymmer i 20 års åldern är gulliga.....
Inte för att vara sån...men kärleksbekymmer i 20 års åldern är gulliga.....
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:07Kanske beror på vem som drar bästa snyfthistorian? 😉 Eller om tjejen är en "dramaqueen" eller inte? 🙂
Kanske beror på vem som drar bästa snyfthistorian? 😉 Eller om tjejen är en "dramaqueen" eller inte? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:07Kanske sannt. Vi killar är väl empatilösa..... En empatilös cyniker; det kan inte sluta bra...
Kanske sannt. Vi killar är väl empatilösa..... En empatilös cyniker; det kan inte sluta bra...
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:09Precis Max, släpp ditt sätt att nedvärdera tjejerna, annars lär du få problem att skaffa nån 🙂
Precis Max, släpp ditt sätt att nedvärdera tjejerna, annars lär du få problem att skaffa nån 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:09@Magnus; vad är det ´som är så gulligt med det?? Gör det mindre ont att bli brännd när man är 20 än när man är 35???
@Magnus; vad är det ´som är så gulligt med det?? Gör det mindre ont att bli brännd när man är 20 än när man är 35???
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:09Max // Livet är utveckling. Ska jag prata bildligt om mitt senaste förhållande så brände jag många broar, min tjej byggde nya o försökte få mig att fatta. När jag till slut fattade så hade hon byggt för många broar o orkade inte mer. Klandrar henne inte u
Max // Livet är utveckling. Ska jag prata bildligt om mitt senaste förhållande så brände jag många broar, min tjej byggde nya o försökte få mig att fatta. När jag till slut fattade så hade hon byggt för många broar o orkade inte mer. Klandrar henne inte u
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:09Magnus (t+) kunde inte med själv...
Magnus (t+) kunde inte med själv...
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:10Pia och alla andra också...jag är så djävla trött på att män inte ses som stöddande..inte ställer upp för varandra inte kan trösta...Min erfarenhet att så är det inte...det finns massor av empatiska män och vänligen
Om man vill förändra någon är steg ett
Pia och alla andra också...jag är så djävla trött på att män inte ses som stöddande..inte ställer upp för varandra inte kan trösta...Min erfarenhet att så är det inte...det finns massor av empatiska män och vänligen
Om man vill förändra någon är steg ett