Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Killenssituation ska vara betydligt värre än tjejens innan ngn tycker synd om honnom

Eller är det så att det hos killar krävs mycket mer för att de ska tycka synd om killkompisen än vad det gör hos tjejer för att de ska ge sympati till varandra

Inte för att vara sån...men kärleksbekymmer i 20 års åldern är gulliga.....

Kanske beror på vem som drar bästa snyfthistorian? 😉 Eller om tjejen är en "dramaqueen" eller inte? 🙂

Kanske sannt. Vi killar är väl empatilösa..... En empatilös cyniker; det kan inte sluta bra...

Precis Max, släpp ditt sätt att nedvärdera tjejerna, annars lär du få problem att skaffa nån 🙂

@Magnus; vad är det ´som är så gulligt med det?? Gör det mindre ont att bli brännd när man är 20 än när man är 35???

Max // Livet är utveckling. Ska jag prata bildligt om mitt senaste förhållande så brände jag många broar, min tjej byggde nya o försökte få mig att fatta. När jag till slut fattade så hade hon byggt för många broar o orkade inte mer. Klandrar henne inte u

Magnus (t+) kunde inte med själv...

Pia och alla andra också...jag är så djävla trött på att män inte ses som stöddande..inte ställer upp för varandra inte kan trösta...Min erfarenhet att så är det inte...det finns massor av empatiska män och vänligen

Om man vill förändra någon är steg ett