Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hehe. Tjejer är egentligen som lottokupånger; Hittar man den rätta så är man i himmelen, men det går åt eh hellvetes massa pengar och tid till at hitta den rätta. Och vissa(många) hittar den alldrig...

Max:

Se det så här: Ny tjej, NYA problem 😉 Nää, kanske inte läge att vara ironisk, men så kan det ju bli... vem vet?

Jo Mats.. eller "varför fortsätter vi envist att bygga upp dem igen, fast det uppenbart inte hjälper...?"

Mats:

Helt klart högintressant (t+)

Höjden av lycka är att hitta en dörr på glänt som man trodde man stängt...

@Jari, Ok vi tolkade förbereda lite anorlunda. Klar om jag skaffar en tjej så kommer ajg vara så naiv och tro att allt kommer bli underbart. Men när/om det sen går åt helvete så blir smällen inte lika hård då jag redan från början viste att det var ett av

Eller.. vänta - jag har en ny! Varför ljuger män så ofta om anledningen till att de gör slut? (jag måste tro att det antingen är så eller att män är för korkade för att ha rätt att leva, så jag väljer att tro att de ljuger.... *hepp!*)

Mats // I mitt fall för att jag var för trög för att inse att det kanske var värt att stanna upp och tänka efter om "my way" verkligen var "The High Way". När jag väl insåg att det kanske var dags att lägga om kurs så var det tyvärr för sent. Jag är dock

Jess, det brinner inte tillräckligt här inne eller?

@Jessie: Hade jag vetat hur jag kunde bygga upp mina broar igen hade jag inte varit medlem i den här gruppen... 😉