Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:25@Jessie; Om man hade en olycklig relation så säger man ju att man blir brännd. Har man många olyckliga relationer får man många brännmärken(aka blir cyniker). = Brännmärken är svååra att få bort
@Jessie; Om man hade en olycklig relation så säger man ju att man blir brännd. Har man många olyckliga relationer får man många brännmärken(aka blir cyniker). = Brännmärken är svååra att få bort
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:26Ska vi mäta antal kraschade relationer du och jag Maxi. I think not.
*ler otroligt snett*
Ska vi mäta antal kraschade relationer du och jag Maxi. I think not.
*ler otroligt snett*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:26Jag river inte i dem, jag bara konstaterar att som jag sa några sidor bak: Leker jag inte med elden så blir jag inte brännd"
Jag river inte i dem, jag bara konstaterar att som jag sa några sidor bak: Leker jag inte med elden så blir jag inte brännd"
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:26Gör ett lappkast : Började sen eftermiddag med en öl och att plocka ner cykeln, badade kedjan i avfettning och borsta med gammal tandborste. Gjorde rent o smorde trissor o kransar, ska fortsätta med kasset o chassi i morgon. Sen en sväng ner på byn för at
Gör ett lappkast : Började sen eftermiddag med en öl och att plocka ner cykeln, badade kedjan i avfettning och borsta med gammal tandborste. Gjorde rent o smorde trissor o kransar, ska fortsätta med kasset o chassi i morgon. Sen en sväng ner på byn för at
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:26@Andrew: Själv var jag så djupt inne i mina egna problem med jobb och självkänsla att jag inte klarade av att se att det gick ut över mitt förhållande... När det väl sket sig hoppades jag vid alla högre makter att vi skulle kunna lösa våra problem och gå
@Andrew: Själv var jag så djupt inne i mina egna problem med jobb och självkänsla att jag inte klarade av att se att det gick ut över mitt förhållande... När det väl sket sig hoppades jag vid alla högre makter att vi skulle kunna lösa våra problem och gå
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:27@Aliki: Then one day you will bleed out and die a horrible death....
@Aliki: Then one day you will bleed out and die a horrible death....
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:27Då kom vi tillbaka till grundtesen igen - vi ska alla dö.
Då kom vi tillbaka till grundtesen igen - vi ska alla dö.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:28Max:
Har precis för snart 3 månader sedan gått igenom den tyngsta och jobbigaste separationen i mitt liv. Hon höll sig t.o.m borta från lägenheten i 1,5 vecka och bara väntade nånstans (fan vet var) att jag skulle vara ute ur lägenheten när hon kom tillb
Max:
Har precis för snart 3 månader sedan gått igenom den tyngsta och jobbigaste separationen i mitt liv. Hon höll sig t.o.m borta från lägenheten i 1,5 vecka och bara väntade nånstans (fan vet var) att jag skulle vara ute ur lägenheten när hon kom tillb
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:28Jag tror det kan vara så att folk ger upp för lätt. Många går nog in i sin första relation med en utopisk tro på att allt ska vara gulligt och trevligt hela tiden. När det då börjar blixtra och dundra så hanterar man det fel och ger upp i stället för att
Jag tror det kan vara så att folk ger upp för lätt. Många går nog in i sin första relation med en utopisk tro på att allt ska vara gulligt och trevligt hela tiden. När det då börjar blixtra och dundra så hanterar man det fel och ger upp i stället för att
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:29@max
Äsch.. dö lär jag göra för eller senare ändå och ingen död är väl trevlig?
@max
Äsch.. dö lär jag göra för eller senare ändå och ingen död är väl trevlig?