Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jari: Men hon slängde iaf inte ut dina möbler från altanen rakt ut i snön... sådär som aspergianer kan få för sig att göra.. *upptäckt själv*

Jag hade då flyttat och skaffat ett jobb i närheten som jag jobbat på i ett par veckor... yey?

Flinar...Ärr..fan sluta vara en sån djävla Drama queen...Snyt dig, torka ögonen och stick ut och lek!

Rasmus:

Helt rätt, dom glorifierar allt och tror att det ska vara ett "lull-lull-liv" att leva som sambos... helrätt!

@Jari; Jag tror du förväxlar cynism(realism) med bitterhet. Jag är inte bitter. Men jag är förberred. Men jag blir väl brännd igen tills jag hittar den rätta

Jessie // Det faktum att han lät dig ha möblerna på altanen borde varit ett tecken 😉

@Rasmus

Precis!

Jag tror Maxi förväxlar cynism med realism. De är faktiskt inte ALLTID samma sak....

@Magnus: WTF?? Du får det att lpta som om jag inte vill få en tjej som passar till mig. Det vill jag verkligen, och jag kommer att fortsätta all leta med ljus och lykta.

Hehe... näh Andrew. Han släpade först ut dem på altan och SEN kastade han dem över räcket... *nicka intensivt*

Själv tror jag han förväxlar cynism med cyanid... *host*