Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:29Jari: Men hon slängde iaf inte ut dina möbler från altanen rakt ut i snön... sådär som aspergianer kan få för sig att göra.. *upptäckt själv*
Jag hade då flyttat och skaffat ett jobb i närheten som jag jobbat på i ett par veckor... yey?
Jari: Men hon slängde iaf inte ut dina möbler från altanen rakt ut i snön... sådär som aspergianer kan få för sig att göra.. *upptäckt själv*
Jag hade då flyttat och skaffat ett jobb i närheten som jag jobbat på i ett par veckor... yey?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:30Flinar...Ärr..fan sluta vara en sån djävla Drama queen...Snyt dig, torka ögonen och stick ut och lek!
Flinar...Ärr..fan sluta vara en sån djävla Drama queen...Snyt dig, torka ögonen och stick ut och lek!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:30Rasmus:
Helt rätt, dom glorifierar allt och tror att det ska vara ett "lull-lull-liv" att leva som sambos... helrätt!
Rasmus:
Helt rätt, dom glorifierar allt och tror att det ska vara ett "lull-lull-liv" att leva som sambos... helrätt!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:30@Jari; Jag tror du förväxlar cynism(realism) med bitterhet. Jag är inte bitter. Men jag är förberred. Men jag blir väl brännd igen tills jag hittar den rätta
@Jari; Jag tror du förväxlar cynism(realism) med bitterhet. Jag är inte bitter. Men jag är förberred. Men jag blir väl brännd igen tills jag hittar den rätta
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:31Jessie // Det faktum att han lät dig ha möblerna på altanen borde varit ett tecken 😉
Jessie // Det faktum att han lät dig ha möblerna på altanen borde varit ett tecken 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:31@Rasmus
Precis!
@Rasmus
Precis!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:32Jag tror Maxi förväxlar cynism med realism. De är faktiskt inte ALLTID samma sak....
Jag tror Maxi förväxlar cynism med realism. De är faktiskt inte ALLTID samma sak....
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:32@Magnus: WTF?? Du får det att lpta som om jag inte vill få en tjej som passar till mig. Det vill jag verkligen, och jag kommer att fortsätta all leta med ljus och lykta.
@Magnus: WTF?? Du får det att lpta som om jag inte vill få en tjej som passar till mig. Det vill jag verkligen, och jag kommer att fortsätta all leta med ljus och lykta.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:32Hehe... näh Andrew. Han släpade först ut dem på altan och SEN kastade han dem över räcket... *nicka intensivt*
Hehe... näh Andrew. Han släpade först ut dem på altan och SEN kastade han dem över räcket... *nicka intensivt*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:33Själv tror jag han förväxlar cynism med cyanid... *host*
Själv tror jag han förväxlar cynism med cyanid... *host*