Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:38Mats:
Nej, man kan bli cynisk med 😉 En ren biverkning!
Mats:
Nej, man kan bli cynisk med 😉 En ren biverkning!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:39@Magnus; det bar inte sp jag menade: Anja pärson var flrberred på att Möjligheten fanns att hon åker ut/cyklisten trillar etc. Och vet man det så kan man lättare bearbeta det än om det kommer som en blixt från en bar himmel
@Magnus; det bar inte sp jag menade: Anja pärson var flrberred på att Möjligheten fanns att hon åker ut/cyklisten trillar etc. Och vet man det så kan man lättare bearbeta det än om det kommer som en blixt från en bar himmel
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:40@Jari: Dock inte särskillt länge....
@Jari: Dock inte särskillt länge....
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:41Nu började kaffetarmen illvråla med... *rusar efter en kopp*
Nu började kaffetarmen illvråla med... *rusar efter en kopp*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:41Nje Hon tänker bara på en sak Vinna vinna vinna vinna skär a rätt skära rätt skära rätt,
SÅ fort hon börjar tänka...jag skall inte åka ur...så kommer hon hänga i skyddsnätet
Nje Hon tänker bara på en sak Vinna vinna vinna vinna skär a rätt skära rätt skära rätt,
SÅ fort hon börjar tänka...jag skall inte åka ur...så kommer hon hänga i skyddsnätet
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:42Aadu // Som en bra sås då!
Aadu // Som en bra sås då!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:42Jari, men så är Borås inte så jäkla stort heller...
Han är väl en av de mest kända Boråsarna (även om han är Gbg-are enligt wikipedia) också, i alla fall just nu.
Jari, men så är Borås inte så jäkla stort heller...
Han är väl en av de mest kända Boråsarna (även om han är Gbg-are enligt wikipedia) också, i alla fall just nu.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:42nä, det var nog glass knorr *ränner till frysen, igen*
nä, det var nog glass knorr *ränner till frysen, igen*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:44Jag får nog rusa efter en mugg varm oboy då...
Mumsigt att avsluta kvällen med.
Just nu rullar albumet "Superjudge" av Monster Magnet. Grymt sköna låtar! Titellåten just nu - fantastiskt gung i den!!!
Jag får nog rusa efter en mugg varm oboy då...
Mumsigt att avsluta kvällen med.
Just nu rullar albumet "Superjudge" av Monster Magnet. Grymt sköna låtar! Titellåten just nu - fantastiskt gung i den!!!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:45*blänger lååångt efter Magnus T*
*blänger lååångt efter Magnus T*