Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:53Varför känns det som om det är Jag mot resten av FB i denna diskussion?
Varför känns det som om det är Jag mot resten av FB i denna diskussion?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:55@max
kan det vara så att alla sympatiserar med dig och vill ge dig bästa möjliga hjälp?
@max
kan det vara så att alla sympatiserar med dig och vill ge dig bästa möjliga hjälp?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:55Max:
Det är ingen tävling det här 🙂 Vi försöker dig att förstå att det inte är rätt att tänka som du gör om tjejer och förhållanden, se det som en hjälp från folk som varit i gamet lite längre än du hunnit! 🙂
Max:
Det är ingen tävling det här 🙂 Vi försöker dig att förstå att det inte är rätt att tänka som du gör om tjejer och förhållanden, se det som en hjälp från folk som varit i gamet lite längre än du hunnit! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:55`FAAN Är javligt sugen på makrill i tomatsås men ajg ska ju inte äta. (går på VLCD).... Dagens I-lands problem.... Viste ni föressten att det finns fler överviktiga/feta på jorden än undernärda? Så nu kanske vi borde ge biståndspengar till USA istället så
`FAAN Är javligt sugen på makrill i tomatsås men ajg ska ju inte äta. (går på VLCD).... Dagens I-lands problem.... Viste ni föressten att det finns fler överviktiga/feta på jorden än undernärda? Så nu kanske vi borde ge biståndspengar till USA istället så
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:56@Max: För att det är det? 😉 (Ta en titt på din statistikuträkning över medelålder och längd igen så förstår du nog varför... Vi är något äldre, något mer brända, har kanske något fler erfarenheter... :-))
@Max: För att det är det? 😉 (Ta en titt på din statistikuträkning över medelålder och längd igen så förstår du nog varför... Vi är något äldre, något mer brända, har kanske något fler erfarenheter... :-))
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:56@Aliki; det svaret värmde hjärtat. *varmt (L)*
@Aliki; det svaret värmde hjärtat. *varmt (L)*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:56Ohh, knäckebröd med makrillfilér på.... *dräggla*
Ohh, knäckebröd med makrillfilér på.... *dräggla*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:56åhh.. vad gott..
En burk makrill i tomatsås på en nytinad skriva extrem.. *mmmumma*
åhh.. vad gott..
En burk makrill i tomatsås på en nytinad skriva extrem.. *mmmumma*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:57@Mats; det fins lögner, djävliga lögner och sen finns det statistik... 😛
@Mats; det fins lögner, djävliga lögner och sen finns det statistik... 😛
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:58Nä men va faan. Nu ska ni inte glöra mig sugna här... Va orättvist. Bara för det så ska ajg nu Hungerstrejka. Iaf tills frukost imorgon..... 😛
Nä men va faan. Nu ska ni inte glöra mig sugna här... Va orättvist. Bara för det så ska ajg nu Hungerstrejka. Iaf tills frukost imorgon..... 😛