Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:58@Maxi: "You can prove anything with statistics... 14% of all people know that!" - Homer J. Simpson
@Maxi: "You can prove anything with statistics... 14% of all people know that!" - Homer J. Simpson
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:58@jess, just nu bara simpel vanilj.
@jess, just nu bara simpel vanilj.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:01Ugh..
Nu är det nog allt dags att ta en dunst med kudden igen..
Ska trots allt upp och jobba imorgon.. *gäspa*
Ugh..
Nu är det nog allt dags att ta en dunst med kudden igen..
Ska trots allt upp och jobba imorgon.. *gäspa*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:01*MagnusT: *försöker att inte börja dregla*
Åhå.. själv har jag blåbärsglass hemma i frysen.. *lockelipock*
*MagnusT: *försöker att inte börja dregla*
Åhå.. själv har jag blåbärsglass hemma i frysen.. *lockelipock*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:02OH en megastor (ca 10 ägg) omelett med 2 paket tänad bacon och massor med lök och chili. Sen så ska man bre på makkrill med tomatsås(eller valfri fisk) Sen lägger man över ett tunnt(nåja) lager ost och sen sätter man det i ugnen och låter osten smälta. Se
OH en megastor (ca 10 ägg) omelett med 2 paket tänad bacon och massor med lök och chili. Sen så ska man bre på makkrill med tomatsås(eller valfri fisk) Sen lägger man över ett tunnt(nåja) lager ost och sen sätter man det i ugnen och låter osten smälta. Se
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:02Ja, jag fundilerar på att studsa ner i lopplådan jag med, drömma lite sköna singeldrömmar och dräggla ner kudden så man får vända på den 😉
Ja, jag fundilerar på att studsa ner i lopplådan jag med, drömma lite sköna singeldrömmar och dräggla ner kudden så man får vända på den 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:02Tjäft nu Max, du gör oss hungriga!
Tjäft nu Max, du gör oss hungriga!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:03Har aldrig riktigt fattat varför så många skriver de där handlingarna inom stjärnor "*" som infinitiv/imperativ i stället för det mer logiska, ett beskrivande presens.
*gäspar* i stället för *gäspa*, i det senaste fallet alltså...
Har aldrig riktigt fattat varför så många skriver de där handlingarna inom stjärnor "*" som infinitiv/imperativ i stället för det mer logiska, ett beskrivande presens.
*gäspar* i stället för *gäspa*, i det senaste fallet alltså...
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:04Jag har iofs snart matrast här på jobbet. Det blir turkisk yoghurt, skivad banan och lite jordgubbssylt. MUMS!
Jag har iofs snart matrast här på jobbet. Det blir turkisk yoghurt, skivad banan och lite jordgubbssylt. MUMS!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:04Ååå, blåbärsglass som är så gott *funderar på att kasta sig i bilen*
Ååå, blåbärsglass som är så gott *funderar på att kasta sig i bilen*