Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:14Javisst ja, kidsen. *försöker komma på en barnvak, tillgänglig nu* 😉
Javisst ja, kidsen. *försöker komma på en barnvak, tillgänglig nu* 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:15Smaaart Magnus... men - kommer du inte hit när jag ska gå och lägga mig ungefär då? *påPIKar*
Smaaart Magnus... men - kommer du inte hit när jag ska gå och lägga mig ungefär då? *påPIKar*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:19Antagligen...
Antagligen...
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:19Har dessutom redan barnvakt från imorgon bitti. *hehe*
Har dessutom redan barnvakt från imorgon bitti. *hehe*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:20Det där var inget bra motargument va? *insåg själv*
Det där var inget bra motargument va? *insåg själv*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:21GOD NATT VÄNNER OVER AND OUT...MAX DON´T WORRY BE HAPPY
GOD NATT VÄNNER OVER AND OUT...MAX DON´T WORRY BE HAPPY
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:22nope
nope
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:22damn! får fundera på något annat då medans jag äter.. *går och har lite matrast*
damn! får fundera på något annat då medans jag äter.. *går och har lite matrast*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:41Bra poäng, Rasmus.
Du har jobbat för lite natt, Jessie. Choklad och grape tonic är framtiden.
I övrigt har ni skött er bra här i kväll.
Take care.
Puss.
Bra poäng, Rasmus.
Du har jobbat för lite natt, Jessie. Choklad och grape tonic är framtiden.
I övrigt har ni skött er bra här i kväll.
Take care.
Puss.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:43Alingsås, Vårgårda, Falköping , Skövde. I den här takten är jag snart framme ju.. (H)
Alingsås, Vårgårda, Falköping , Skövde. I den här takten är jag snart framme ju.. (H)