Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 02:35😉
😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 02:41äh, jag kör en kombo! *suckar ut*
äh, jag kör en kombo! *suckar ut*
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2009, 06:20Och nu en sammanfattning av Vad gör en singel en fredagskväll: skriver 168 inlägg på ett forum! Jisses, har ni inget annat kul för er? Träffas irl å hångla upp varandra eller montera isär en cykel, rengöra och fetta in den. Det är vad jag gjorde igår med
Och nu en sammanfattning av Vad gör en singel en fredagskväll: skriver 168 inlägg på ett forum! Jisses, har ni inget annat kul för er? Träffas irl å hångla upp varandra eller montera isär en cykel, rengöra och fetta in den. Det är vad jag gjorde igår med
Quote from Fredric Lagerström on 25 April 2009, 08:31Jag la klinkers som sagt hela kvällen och en bit in i natten. Så skyll inte på mej!
Sen hade jag fix på knäna, på glasögonen och lite annan varstans. Men nu ligger golvet och ikväll blir det fogparty följt av förhoppningsvis löpning.
Jag la klinkers som sagt hela kvällen och en bit in i natten. Så skyll inte på mej!
Sen hade jag fix på knäna, på glasögonen och lite annan varstans. Men nu ligger golvet och ikväll blir det fogparty följt av förhoppningsvis löpning.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 09:11Jo Bruse, men vilket var det du gjorde?
Meka cykel går väl an att göra själv, men det andra kräver ju oensamhet!
Jo Bruse, men vilket var det du gjorde?
Meka cykel går väl an att göra själv, men det andra kräver ju oensamhet!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 09:28Men va faaan??? TREHUNDRATRETTIOÅTTA nya inlägg sen igår eftermiddag? WTF??
Sammanfattning. Nu. Så hoppar jag in i duschen efter morgonens 2milare. Totalt jävla underbar löprunda i soluppgång, vindstill, blå himmel, trevligt sällskap och underbart landsk
Men va faaan??? TREHUNDRATRETTIOÅTTA nya inlägg sen igår eftermiddag? WTF??
Sammanfattning. Nu. Så hoppar jag in i duschen efter morgonens 2milare. Totalt jävla underbar löprunda i soluppgång, vindstill, blå himmel, trevligt sällskap och underbart landsk
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2009, 09:57Rasmus: det vara bara jag och pintan, med avfettning, Yes, trasor och African foot.
Rasmus: det vara bara jag och pintan, med avfettning, Yes, trasor och African foot.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 10:00Nä va fan. Jag funderar helt seriöst på att gå ur singelgruppen. Fyyyy fan va inlägg. Inte konstigt att man inte träffar något folk what so ever om man måste läsa alltihop.
Maxi: Jag hoppas att du går tillbaka och läser dina inlägg när du blir vuxen. Du
Nä va fan. Jag funderar helt seriöst på att gå ur singelgruppen. Fyyyy fan va inlägg. Inte konstigt att man inte träffar något folk what so ever om man måste läsa alltihop.
Maxi: Jag hoppas att du går tillbaka och läser dina inlägg när du blir vuxen. Du
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 10:12Var ju inte mer än runt 30 inlägg sedan jag var här sist... men jag hade tur 😉
Var ju inte mer än runt 30 inlägg sedan jag var här sist... men jag hade tur 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 10:35@Sofia; Det kan jag tänka mig... Sen dedär med att ajg påpekade att resten är gammla är väl inte menat som ngt taskigt; det var mera ett konstaterande. Ja jag hoppas fan att livet visar att jag hade fel! Hade jättegärna blivit motbevisat. Sen kan jag sit
@Sofia; Det kan jag tänka mig... Sen dedär med att ajg påpekade att resten är gammla är väl inte menat som ngt taskigt; det var mera ett konstaterande. Ja jag hoppas fan att livet visar att jag hade fel! Hade jättegärna blivit motbevisat. Sen kan jag sit