Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:45choklad är fortfarande oätbart, hur många gånger ska jag behöva säga det A?
choklad är fortfarande oätbart, hur många gånger ska jag behöva säga det A?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:45Hjälp, nu verkar den där Magnus sådär spontan igen?
Hjälp, nu verkar den där Magnus sådär spontan igen?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:46Det går om man anstränger sig.
Det går om man anstränger sig.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:47mobilt bredband at its best. 😉
mobilt bredband at its best. 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:49Säkert A, men VARFÖR skulle jag vilja anstränga mig för att lära mig tycka om choklad (eller ens få ner eländet)...
Säkert A, men VARFÖR skulle jag vilja anstränga mig för att lära mig tycka om choklad (eller ens få ner eländet)...
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:55För att det är vad som finns på jobbet?
Och piggar upp?
För att det är vad som finns på jobbet?
Och piggar upp?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 02:05Ah, fast det finns inte på mitt jobb. Om det piggar upp eller inte kan jag inte uttala mig om. Jag har aldrig ätit tillräckligt mycket för att få reda på det.. jo EN gång.. men då spydde jag i en fontän på Sthlm C. som en direkt följd av det... *hepp!*
Ah, fast det finns inte på mitt jobb. Om det piggar upp eller inte kan jag inte uttala mig om. Jag har aldrig ätit tillräckligt mycket för att få reda på det.. jo EN gång.. men då spydde jag i en fontän på Sthlm C. som en direkt följd av det... *hepp!*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 02:06*spelar obekymrad över att Magnus T låtsas vara på väg hit typ NU*
*spelar obekymrad över att Magnus T låtsas vara på väg hit typ NU*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 02:13jo, du klarar dig idag.
jo, du klarar dig idag.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 02:20är det nu jag ska sucka tyngst eller andas ut? (H)
är det nu jag ska sucka tyngst eller andas ut? (H)