Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:04Nähä! Nu har Foxboro Hottubs klingat ut ur högtalarna, min AW-buzz har lagt sig, min kudde kallar... God natt alles! Det ska bli intressant att se vad den här tråden handlar om imorgon... 😀
Nähä! Nu har Foxboro Hottubs klingat ut ur högtalarna, min AW-buzz har lagt sig, min kudde kallar... God natt alles! Det ska bli intressant att se vad den här tråden handlar om imorgon... 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:05Oh! Appropå singeldrömmar! Tänk att äta megaomeletten MEDANS Megan fox masserar de undre regionerna på en, sammtidigt som man sitter i en solstol på en sandstrand i karibien utan bekymmer
Oh! Appropå singeldrömmar! Tänk att äta megaomeletten MEDANS Megan fox masserar de undre regionerna på en, sammtidigt som man sitter i en solstol på en sandstrand i karibien utan bekymmer
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:05Rasmus:
Vi skiter i ordklasser, vi skriver som vi skriver, detta är ingen rättstavningskurs... heheh
Rasmus:
Vi skiter i ordklasser, vi skriver som vi skriver, detta är ingen rättstavningskurs... heheh
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:05*Magnus: Nikeflickan i mig tycker Just do it! Men så var det ju det där med juniorlaget med....
*Magnus: Nikeflickan i mig tycker Just do it! Men så var det ju det där med juniorlaget med....
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:06Nakenhet och sand är faktiskt att BE om bekymmer... *skrattar*
Nakenhet och sand är faktiskt att BE om bekymmer... *skrattar*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:06Gonatt!
Signing off and leaving the air, over and out! *Spraaak*
*rattar över till Kanal 16 VHF å snarkar*
Gonatt!
Signing off and leaving the air, over and out! *Spraaak*
*rattar över till Kanal 16 VHF å snarkar*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:07@Rasmus
Har aldrig tänkt närmre på den saken!
*funderar*
Skriver nog mest det som faller mig in..
@Rasmus
Har aldrig tänkt närmre på den saken!
*funderar*
Skriver nog mest det som faller mig in..
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:07Inte om jag sitter i en solstol ÖVER sanden. Så om hennes leppar inte är sandpapper så lär det bara bli njutning.
Inte om jag sitter i en solstol ÖVER sanden. Så om hennes leppar inte är sandpapper så lär det bara bli njutning.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:08Jojo, det är mer det att det mer ser ut som en uppmaning till läsaren, än en beskrivning av vad man själv gör. 🙂
Jojo, det är mer det att det mer ser ut som en uppmaning till läsaren, än en beskrivning av vad man själv gör. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 01:10*skratt*
Den tanken har inte föresvävat mig.
Men nu när du säger det så! 🙂
*skratt*
Den tanken har inte föresvävat mig.
Men nu när du säger det så! 🙂