Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:45Max..
Jag tror snarare att det är så att alla är medvetna om att saker och ting inte alltid går som man tänkt men att vara förberedd på att det ska skita sig eller att ha den inställningen kommer defenitivt resultera i att det just skiter sig.
Max..
Jag tror snarare att det är så att alla är medvetna om att saker och ting inte alltid går som man tänkt men att vara förberedd på att det ska skita sig eller att ha den inställningen kommer defenitivt resultera i att det just skiter sig.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:48@Aliki: Du formulerade det som jag nyss gav upp på... Tack! (t+)
@Aliki: Du formulerade det som jag nyss gav upp på... Tack! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:49Rasmus:
Nej för fan, stort är det inte... 🙂 Jasså? Är han från götet...jaja, mer än jag visste...
Rasmus:
Nej för fan, stort är det inte... 🙂 Jasså? Är han från götet...jaja, mer än jag visste...
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:49kom å ta den då *håller upp en sked glass med varm hallonsås*
kom å ta den då *håller upp en sked glass med varm hallonsås*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:49Om man lär sig och inser varför det gick som det gick, så kanske man nästa gång inte hamnar i det läget igen. Sen har livet en förmåga att skruva bollen på ett nytt sätt varje gång. Men för den skull ska man inte sluta spela spelet, bara göra det med mer
Om man lär sig och inser varför det gick som det gick, så kanske man nästa gång inte hamnar i det läget igen. Sen har livet en förmåga att skruva bollen på ett nytt sätt varje gång. Men för den skull ska man inte sluta spela spelet, bara göra det med mer
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:50Dessutom gör det definitivt lika ont oavsett vad du hade för (officiella) förväntningar. För hoppet är fortfarande det sista som lämnar kroppen.
Dessutom gör det definitivt lika ont oavsett vad du hade för (officiella) förväntningar. För hoppet är fortfarande det sista som lämnar kroppen.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:52Men Andrew. Ett annat problem är ju att det spelar ingen roll hur mycket JAG har lärt mig till nästa gång om den personen jag då möter är ett... eh.. obildat pucko i sammanhanget? (#)
Men Andrew. Ett annat problem är ju att det spelar ingen roll hur mycket JAG har lärt mig till nästa gång om den personen jag då möter är ett... eh.. obildat pucko i sammanhanget? (#)
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:52@Mats
Nemas Problemas!
Man gör vad man kan för sina medmänniskor! 😉
@Mats
Nemas Problemas!
Man gör vad man kan för sina medmänniskor! 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:52Magnus T: Vad är det för glass då? *kuggfrågar*
Magnus T: Vad är det för glass då? *kuggfrågar*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:53Jag måste få erkänna att jag ett tag i mitt liv tänkte lite som Max här, det gick inte att leva så, det sket sig gång på gång... sen kom jag över det tack vare en tjej som fick mig att tänka om, det gav resultat direkt! 🙂 Bara att släppa den gamla skite
Jag måste få erkänna att jag ett tag i mitt liv tänkte lite som Max här, det gick inte att leva så, det sket sig gång på gång... sen kom jag över det tack vare en tjej som fick mig att tänka om, det gav resultat direkt! 🙂 Bara att släppa den gamla skite