Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:20@Jessie; det beror på vad det är de ljuger om
@Jessie; det beror på vad det är de ljuger om
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:20Max:
Tro mig nu när jag säger det här, eller snarare skriver.
Så här är det: Du kan inte gå och "vara förberedd" och vänta på att nått ska skita sig, det lyser osäkerhet lång väg om dig då, du lyser som en fyr på öppet hav då... det bådar inte gott. Slä
Max:
Tro mig nu när jag säger det här, eller snarare skriver.
Så här är det: Du kan inte gå och "vara förberedd" och vänta på att nått ska skita sig, det lyser osäkerhet lång väg om dig då, du lyser som en fyr på öppet hav då... det bådar inte gott. Slä
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:21Maxi: Risken med det där tänket är ju att du inte klarar av att ge dig hän fullt ut i förhållandet eftersom du hela tiden "väntar på katastrofen som KAN komma". Själv har jag i en period försökt skynda förbi hela nykär-perioden för att "få reda på om det
Maxi: Risken med det där tänket är ju att du inte klarar av att ge dig hän fullt ut i förhållandet eftersom du hela tiden "väntar på katastrofen som KAN komma". Själv har jag i en period försökt skynda förbi hela nykär-perioden för att "få reda på om det
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:21Hehe, Jessie jobbar på stålverk så hon är van vid högre temperaturer
Hehe, Jessie jobbar på stålverk så hon är van vid högre temperaturer
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:22Hi5 på Andrew! Bandet som kom ut nyss håller väl sisådär 1000 grader.. *flinar*
Hi5 på Andrew! Bandet som kom ut nyss håller väl sisådär 1000 grader.. *flinar*
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:22Själv undrar jag var Mr Right är....
Har hittat honom en gång, men det underlättar om han också är intresserad ju...Nu får jag bara skamliga förslag från ointressanta karlar, visst kul att det är nån som är intresserad det är det ju... men varför har de
Själv undrar jag var Mr Right är....
Har hittat honom en gång, men det underlättar om han också är intresserad ju...
Nu får jag bara skamliga förslag från ointressanta karlar, visst kul att det är nån som är intresserad det är det ju... men varför har de
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:23@Jessie och Jari; Brännmärken är som ni säkert vet väldigt svåra att få bort...
@Jessie och Jari; Brännmärken är som ni säkert vet väldigt svåra att få bort...
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:23Maxi: Hur menar du nu? Finns det saker som det är rimligt att ljuga om i det läget eller?
Om brännmärken - jag har nog blivit bränd fler gånger än du har vågat visa intresse för någon, men inte fasen tänker jag ge upp för det? VÅGA VÄGRA!
Maxi: Hur menar du nu? Finns det saker som det är rimligt att ljuga om i det läget eller?
Om brännmärken - jag har nog blivit bränd fler gånger än du har vågat visa intresse för någon, men inte fasen tänker jag ge upp för det? VÅGA VÄGRA!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:23Väl sagt Jari...
Du blir vad du äter
Det blir så som din egna inställning leder det till
Toro man att livet är skit blir det det....SÅ
Jag tror på kärleken...skall bara hitta den först!
Väl sagt Jari...
Du blir vad du äter
Det blir så som din egna inställning leder det till
Toro man att livet är skit blir det det....SÅ
Jag tror på kärleken...skall bara hitta den först!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 00:24Äh Maxi...tiden läker alla sår om du bara ger fan i att riva i dem så förbannat! Tro mig jag vet!
Äh Maxi...tiden läker alla sår om du bara ger fan i att riva i dem så förbannat! Tro mig jag vet!