Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:39Carina rockar....
Carina for president.
Carina rockar....
Carina for president.
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2008, 23:39du är inte ett dugg kaxig, bara väldigt gulligt obstinat ;~)
du är inte ett dugg kaxig, bara väldigt gulligt obstinat ;~)
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:40Jag ska kolla almanackan, Hans, och återkommer. Jag jobbar helg emellanåt, och då är ibland ungarna hos mina föräldrar över natten lördag-söndag. Annars finns några vardagkvällar v.44, men då är det höstlov, om det gör någon skillnad.
Usch, vad besvärli
Jag ska kolla almanackan, Hans, och återkommer. Jag jobbar helg emellanåt, och då är ibland ungarna hos mina föräldrar över natten lördag-söndag. Annars finns några vardagkvällar v.44, men då är det höstlov, om det gör någon skillnad.
Usch, vad besvärli
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:42Ja men DET kvarstår i verkligheten!
Behöver inte världen lite obstinata kvinnor här & där?
Ja men DET kvarstår i verkligheten!
Behöver inte världen lite obstinata kvinnor här & där?
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:42bra berit nu har du dragit alla undanflykter, nu ligger bollen hos dig 🙂
bra berit nu har du dragit alla undanflykter, nu ligger bollen hos dig 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2008, 23:42Berit, skicka hem dom till min sons morsa, hon märker nog inte om det blir två ungar mer i skaran (fyra nu).
Berit, skicka hem dom till min sons morsa, hon märker nog inte om det blir två ungar mer i skaran (fyra nu).
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:42Carina, om du kommer så lovar att gilla dig för den du är.
Carina, om du kommer så lovar att gilla dig för den du är.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:48Hahahahhaa. Fast oupps jag har ljugit! Jag har inga kroppkakor.
Frippe! Hur gick det med rullskidorna? Snarkfria, sov dom frivilligt på fläcken, snodde inte täcket å allt det där??
Hahahahhaa. Fast oupps jag har ljugit! Jag har inga kroppkakor.
Frippe! Hur gick det med rullskidorna? Snarkfria, sov dom frivilligt på fläcken, snodde inte täcket å allt det där??
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:49Åhhh guuud vad ni har pratat mycket!! :S
Men ja knytkalas skulle väl inte vara helt fel? 🙂
Åhhh guuud vad ni har pratat mycket!! :S
Men ja knytkalas skulle väl inte vara helt fel? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:51Marie, vi är halvamerican här och säger potluck 😉
Marie, vi är halvamerican här och säger potluck 😉